Voittojen maksu

Pro-pelaajille rahat maksetaan tilille. Palkinnon maksua varten tulee pelaajan lähettää sähköpostitse osoitteeseen kilpailut (at) discgolfhyvinkaa.net nimi, sosiaaliturvatunnus ja tilinumero.

Amatööripelaajat saavat vaihtaa rahapalkinnon Frisbeepointin lahjakortiksi statuksen säilyttämiseksi, mutta siitä tulee ilmoittaa välittömästi sähköpostitse kilpailut (at) discgolfhyvinkaa.net. TD:lle henkilökohtaisesti vaihdosta ilmoittaneiden ei tarvitse enää uudelleen ilmoittaa.

Amatööripelaajan ottaessa rahapalkinnon vastaan ja hyväksyessään statuksen päivittymisen proksi, tulee hänen toimia pro-pelaajan ohjeistuksen mukaan. Amatööripelaajan, joka ottaa palkinnon lahjakorttina, tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen kilpailut (at) discgolfhyvinkaa.net nimi, sosiaaliturvatunnus ja toimiva sähköpostisosoite.

Mikäli pelaaja ei ilmoita pyydettyjä tietoja 13.6. mennessä, katsotaan palkinnon jäävän järjestävälle taholle.

Miksi sotu?

Palkinnot ovat verotettavaa tuloa. DGH kerää palkinnonsaajista rekisteriä ja mikäli pelaajan voittama summa (DGH:n järjestämät kilpailut) ylittää vuoden 2016 aikana 100,00 euroa, ilmoitetaan se liiton ohjeistuksen mukaan verottajalle. Lisätietoa veroasioista liiton sivuilta.