Ilmoittautuminen

Kilpailuun ilmoittaudutaan Suomen Frisbeegolfliiton kisakoneessa. Voidaksesi ilmoittautua, sinun tulee olla rekisteröityneenä Kisakoneen käyttäjäksi. Kirjautuessasi sisään Kisakoneeseen, tarkista lisenssisi voimassaolo. Kun vuoden 2018 lisenssisi sekä Frisbeegolfliiton jäsenyytesi ovat voimassa, voit jatkaa ilmoittautumista kilpailuun. Mikäli jäsenyytesi ei ole kunnossa, hoida se kuntoon ennen kilpailuun ilmoittautumista.

llmoittautuminen pitää perua ilmoittautumisajan puitteissa. Ilmoittautumisajan jälkeen ilmoittautumisen peruneen pelaajan kilpailumaksua ei enää palauteta. Ilmoittautumisajan puitteissa ilmoittautumisen peruneen ja kisamaksun jo maksaneen pelaajan kisamaksu palautetaan. Peruutuksesta peritään käsittelymaksu 5€, joka jää BSC Disc Golf Teamille.

Ilmoittautumisen ensimmäinen vaihe aukeaa 22.4.2018 klo 18.00. Ilmoittautuminen päättyy 6.5.2018 klo 23:59.Sarjat täytetään ensisijaisten kiintiöiden mukaan. Kisaan otetaan mukaan 160 ensimmäistä järjestyksessä ilmoittautunutta.

Ilmoittautumisen toinen vaihe aukeaa 7.5. klo 18:00. Toisen vaiheen alkaessa, maksamatta jääneet pelaajat poistetaan, sarjojen pelaajakiintiöt avataan ja tarkastetaan jonotustilanteen mukaisesti. Silloin jonoon jääneet pelaajat pääsevät mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Tämän vuoden sarjoittaiset pelaajakiintiöt ovat seuraavat:

MPO: 80 paikkaa

MA2: 16 paikkaa

FPO: 16 paikkaa

MPM: 24 paikkaa

MPG: 24 paikkaa

MPO-, FPO-, MPM- JA MPG-sarjoissa 25€, MA2-Sarjassa 15€. Maksu maksetaan BSC Disc Golf Teamin tilille siten, että se näkyy tilillä viimeistään maanantaina 7.5.2018. Maksaneiden pelaajien lista tarkistetaan maanantaina. Mikäli pelaajan kisamaksua ei tuolloin löydy, poistetaan kilpailija kisasta ilman erillistä varoitusta. Myöhästyneet maksut palautetaan kisasta poistetuille kilpailijoille sitten, kun he ovat toimittaneet tilinumeronsa kilpailun TD:lle. Myöhästyneistä maksuista peritään käsittelymaksu 5€, joka jää BSC Disc Golf Teamille.

Sinun on kirjauduttava sisään voidaksesi ilmoittautua kilpailuun.

Ilmoittautuminen ei tällä hetkellä ole mahdollista.

Ilmoittautuminen on mahdollista välillä 22.04.2018 18:00 - 13.05.2018 23:59.

Jonosta nousu (mahdollisten kiintiöiden puitteissa): Ilmoittautumisjärjestys