Jämikeskus Open 2018

Tomoottajien kevätkisa on perinteisesti kotimaisen fribakauden ensimmäinen isompi kisa. Tänä vuonna Euroopan ja kotimaan kovimpia pelaajia nähdään Jämin radalla Jämikeskus Openissa 12.-13. toukokuuta.

Tervetuloa osallistumaan pelaajana, vapaaehtoisena tai katsojana!

JÄMIKESKUS OPEN KISAINFO

• SFL:n ja PDGA:n sanktioima PDGA international B tier -kilpailu
  • 120 paikkaa
  • kaksi 18 väylän kierrosta kaikille
  • ilmoittautuminen Metrixissä

Kisan luokat ja kiintiöt

• FPO 16, MPM 24, MPO 68
  • 12 villiä korttia

Osallistumismaksu ja palkinnot

• 50 €
  • Payout 80 % ja top 40 % palkitaan
  • Rahapalkinnot
  • Osallistumaksuun kuuluu noutopöytälounas lauantaina Jämihotellilla (12-16)

Rata

Huom. Ratalayout muuttuu vielä hieman ennen kilpailua.

OSALLISTUMINEN

Kilpailussa on 120 paikkaa, joista 12 on varattu villeille korteille. Kilpailuluokat ovat FPO, MPO ja MPM. Luokille on varattu seuraavat kiintiöt: FPO 16, MPO 68, MPM 24.

Näin voit osallistua:

• Sinulla tulee olla SFL kilpailulisenssi voimassa ennen ilmoittautumista (ulkomaalaisilla pelaajilla voimassaoleva PDGA-jäsenyys).
  • Sinulla tulee olla vähintään 950 PDGA-rating, jotta voit ilmoittautua ensimmäisessä vaiheessa MPO-luokkaan tai 920 PDGA-rating toisessa vaiheessa.
  • Ilmoittaudut Metrixissä ja maksat osallistumismaksun ajoissa.

Ilmoittautuminen tapahtuu neljässä vaiheessa:

Ilmoittautuminen Metrixissä

• 1. vaihe 9.4. klo 18.00 MPO 950+, FPO, MPM (kiintiöt FPO 16, MPM 24, MPO 68)
  • 2. vaihe 13.4. klo 18.00 MPO 920+ FPO, MPM (kiintiöt FPO 16, MPM 24, MPO 68)
  • 3. vaihe alkaa 16.4. klo 18.00 ja päättyy 19.4. klo 18.00 MPO, FPO, MPM (kiintiöt FPO 16, MPM 24, MPO 68)
  • 4. vaihe 29.4. klo 18.00 MPO, FPO, MPM jos paikkoja vielä on. Maksamattomat pelaajat poistetaan, luokkakiintiöt poistetaan, jonosta nostetaan pelaajia ja villit kortit jaetaan.

Osallistumismaksu on 50 euroa. Varmista paikkasi kisassa ilmoittauduttuasi maksamalla osallistumismaksu Tomoottajien tilille FI50 5106 0120 0833 34 käyttäen viitettä 28121. Myöhästyneitä maksuja ei oteta vastaan vaan pelaaja poistetaan kilpailusta. Huom, jos et maksa omalta tililtäsi, lähetä sähköpostilla TD:lle nimesi ja luokkasi ja kuitti maksusta osoitteeseen [email protected]

Ensimmäisessä kolmessa vaiheessa ilmoittautuneiden pelaajien maksujen tulee näkyä Tomoottajien tilillä viimeistään 24.4. klo 12.00.

KILPAILUKÄYTÄNNÖT

Kierrokset
Pelataan kaksi kierrosta väliaikalähdöillä.

Hazard ja mandot
Hazard on merkitty valkoisella kalkkiviivalla. Radalla ei ole mandoja eikä OB:ta

Tuloskirjaus
Nouda tuloskorttisi hyvissä ajoin ennen kierroksen alkua.

Kilpailussa käytetään nelinkertaista kirjausta, eli jokainen pelaaja kirjaa jokaisen oman ryhmänsä pelaajan tulokset henkilökohtaiseen korttiinsa. Korttiin tulee kirjoittaa myös oma nimi, jotta kortit voidaan yksilöidä.

Ryhmän tulee varmistaa että kaikissa korteissa on samat yhteistulokset ennen korttien palauttamista. Ryhmän tulee palauttaa kortit yhdessä koko ryhmä kerralla.

Käytössä on myös sähköinen live-scoring ja Metrix-statsit, joita ryhmän toivotaan käyttävän. Sähköinen kirjaaminen ei korvaa tuloskortteja, vaan se on vain lisä.

Kisakeskus
Kisakeskus sijaitsee Reima Country Center -hotellin alakerrassa. Kaikki infot, tuloskorttien nouto ja palautus ja muu tapahtuu aina kisakeskuksessa. Muista ilmoittaa myös mahdollisesta keskeytyksestä kisakeskukseen.

Ilmoittautumisen varmistus
Kisapaikalla ei ole erillistä varmistusta.

Juomavesi ja WC:t
Juomavettä saa kisakeskuksesta sekä Jämin hotellista. WC-tilat löytyvät myös molemmista.

Sudden death -ratkaisut
Luokkien voitto ratkaistaan sudden death -menetelmällä pelaten väyliä 1, 2, 3, 4, 5, 17, 18 ratkaisuun asti.

Palkinnot
Kilpailussa on rahapalkinnot. Mikäli et ota rahapalkintoa vastaan, ilmoita siitä ilmoittautumisen yhteydessä..

Staff
TD: Jarmo Aulu +358 45 258 2828
TD: Tapani Aulu +358 50 405 1472
Yhteistyökumppanit:  Jämikeskus

Säännöt
Noudatetaan normaaleja PDGA:n sääntöjä ilman erikois- tai paikallissääntöjä. Tupakointi on sallittua vain erikseen määrätyillä paikoilla.

MAJOITUS

Jämikeskuksen eri majoitusvaihtoehdot

Lisäksi majoitusta Kuninkaanlähteellä:

• Kuninkaankartanossa kahden hengen huoneen hinta 55 €/vrk/2 hh 65 €/vrk/3hh
  • Kuninkaantupa 90 € / vrk
  • Kuninkaantorppa 70 €/vrk

Varaukset [email protected]

RUOKAILU

Osallistumismaksuun kuuluu noutopöytälounas lauantaina Lomahotelli Jämin ravintolassa. Lounas on saatavilla klo 12-16.
Sunnuntaina ravintolassa on erityinen äitienpäiväkattaus, johon tulee tehdä pöytävaraus. Eli sunnuntaille kannattaa varata evästä!

YHTEYSTIEDOT

Kilpailu Facebookissa: