KUKA PELKÄÄ PIMEÄÄ?

Ensimmäisen kierroksen pyrimme heittämään valoisassa jotta rata tulee kaikille tutuksi. Toiselle kierrokselle säädämme ledit päälle ja lähdemme haastamaan Mäntsälän mörrejä pimeässä. Huomiothan ledien kiinnityksessä, että kiekot ovat PDGA hyväksyttyjä ja valokiinnitykset sallittuja. Ledit on oltava kiekkoon teipattavia. Kiekon läpi menevät ledit eivät ole sallittuja. HUOM! Pelaajilla on oltava omat ledit!

Suosittelemme ottamaan taskulampun myös mukaan. Korit on valaistu.

Kilpailun luokat ovat MA1, MA3 ja FA1. Kisassa pelataan Mäntsälän frisbeegolfradan normaali layout, 2 x 18 väylää

Ilmoittautuminen Kisakoneessa aukeaa lauantaina 28.10 klo 16. Osallistumismaksu kaikissa luokissa on 10 €. Maksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä Mäntsälän Frisbeegolf ry:n tilille. Tilinumero: FI4742100010032777, Viite: 2017062. Mikäli maksat jonkun muun kuin oman osallistumisesi, ilmoita siitä myös TD:lle sähköpostitse: [email protected]. Kisamaksun tulee näkyä tilillä viikon kuluttua ilmoittautumisesta. Maksamattomat pelaajat poistetaan tämän jälkeen kisasta.
Kilpailussa "pros playing am" on voimassa.

Katso sivu "Pelaajan opas", jossa kerrotaan tarkemmin ruokailumahdollisuuksista, paikoituksesta ja muista tärkeistä asioista.

Kyseessä on SFL:n alainen kilpailu, jossa noudatetaan virallisia PDGA:n sääntöjä. Sääntöihin voi tutustua tästä. Kilpailussa on käytössä moninkertainen tulosten kirjanpito, joten jokaisella pelaajalla tulee olla toimiva kynä matkassa

PALKINNOT

Trophy Only, sarjojen 3 parasta palkitaan muistopalkinnoin..

Molempien kierrosten yhteinen CTP