Tali ViikkisChamp Invitational 2017

Suomen perinteisin PDGA-kutsukilpailu on täällä taas!

Kisa on kutsukilpailu, johon kutsun saavat henkilöt, jotka ovat pelanneet Talin virallisissa viikkokisoissa parin tai sen alle (eli 58 tai vähemmän). Lista kutsun saaneista löytyy Ilmoittautuminen-sivun alta ja sitä tullaan päivittämään jokaisen viikkokisan tulosten perusteella mikäli uusia nimiä nousee mukaan. Jokainen pelaaja joutuu ilmoittautuessaan ensin jonoon, josta TD käy nostamassa mukaan kilpailuun mikäli pelaaja on kutsuttu. Viimeiset viikkokisat Talissa pidetään 31.8.2017.

Kisa on kaksikierroksinen ja mikäli voittaja ei ratkea niiden aikana, pelataan tasatilanteessa olevien kesken lisää Talia sudden death -menetelmällä aloittaen #1 ja jatketaan niin pitkään, että ero syntyy.

Ilmoittautuminen aukeaa 27.8. klo 18

Suunnitteilla on oheiskilpailu tai pari, palkinnot tarjoaa Powergrip Helsinki.

Foreign players: This is an invitational event to which players are invited if they have played par or under in weekly competitions at Tali disc golf park during this year. If your name is in the invitees list and you wish to attend, please email the TD (ll-viikkischamp@liuhto.fi)

Nimi Tali Viikkischamp Invitational
Järjestäjä Talin Tallaajat ry
Paikka Helsinki, Tali
Aika 30.09.2017
3069 007 040 / othuiL iruaL DT

Kierros 1 30.09.2017 10:00
Kierros 2 30.09.2017 14:00

Kilpailumaksusta

12.09.2017 21:51:25

On tullut kyselyjä kilpailumaksun maksamisesta. Maksutiedot löytyvät täältä kisakoneesta: Ilmoittautuminen -> Kilpailumaksu.