AmaPori 2017 pelataan Kirjurin frisbeegolfpuistossa sunnuntaina 24. syyskuuta 2017.

Kisakeskuksena toimii Kaarisillan Yhtenäiskoulu, jossa käytössä liikuntasali pukuhuoneineen ja wc-tiloineen. Käynti bunkkeriväylän (P5) puolelta, katso ratakartta. Osoite koululle on isosannanpuistokatu 23, 28190 Pori

Lähimmät ruokapaikat löytyvät kauppakeskus Puuvillasta

Kilpailussa pelataan kaksi 19-väylän kierrosta yhteislähdöin. Rata on sama kuin mikä oli käytössä tämän vuoden Pro tourilla. Alustava aikataulu: Ilmoittautuminen 8.45-9.15, pelaajakokous 9.30 ja ensimmäinen kierros klo 10.00. Toisen kierroksen pelaajakokous noin 1,5 h siitä hetkestä, kun viimeinen ryhmä palauttaa score-laput. 4-kertainen kirjaus.

Kilpailussa pelattavat sarjat ovat Ma/Fa1-3. Prosplayingam on voimassa. Osallistumismaksu kaikissa luokissa on 20€. Sarjojen voittajille pokaalit, lisäksi lahjakortit top25%, payout 50% osallistumismaksuista, liiton palkitsemisohje huomioiden.

Ilmoittautuminen alkaa perjantaina 1.9. klo 20 ja sulkeutuu ke 13.9 klo 20. Ma/Fa1-2 luokkiin minimiratingrajat 6.9. Klo 20 asti. Kisamaksun tulee näkyä seuran tilillä torstaina 14.9. Jolloin maksut tarkistetaan ja  tämän jälkeen maksamattomat poistetaan, kiintiöt puretaan ja nostetaan jonossa mahdollisesti olevia kisaan mukaan.

HUOM! Porin Protourin järjestelyihin talkoissa tai staffilaisina osallistuneille on mahdollisuus ilmoittautua kisaan etukäteen. Jos olit mukana ja haluat etukäteen kisaan etkä vielä ole ilmoittanut itsestäsi,  laita emailina nimesi, mihin sarjaan haluat ja pdga-numerosi td:lle mahdollisimman pian, viimeistään keskiviikkoon 30.8 mennessä.

Nimi AmaPori 2017
Järjestäjä Liitokiekkoseura Mustavaris ry
Paikka Pori
Aika 24.09.2017
moc.liamg)a(oituar.k.a / 1542 767 040 / oituaR ittnA DT

Kierros 1 24.09.2017 10:00
Kierros 2 24.09.2017 15:00

Ensimmäisen vaiheen maksujen tarkistus ja kiintiöiden purku.

14.09.2017 20:36:08

Moi,

Pienen teknisen verkkopankkisäädön vuoksi maksut tarkistetaan ja kiintiöt puretaan huomenna perjantaina 15.9.. Jono liikkuu siis isommin huomenna ja seuraava maksudeadline on tiistaina 19.9..

Terveisin,