NUMMENMÄKI FLEX CHALLENGE

Frisbeegolfin SM-kilpailut pelataan Nummenmäen radalla 17.-20.8.2017. Noihin karkeloihin on valikoitunut mukaan Suomen parhaat heittäjät ja muut ovat jääneet katsojan rooliin. SM-kisajärjestäjä Disc Golf Hyvinkää tarjoaa nyt muillekin mahdollisuuden haastaa SM-kisarata. Kisaviikko startataan nimittäin Nummenmäki Flex Challengen muodossa.

Yhden kierroksen C-tier kilpailuna Nummenmäki Flex Challenge mahdollistaa PDGA-sanktioidun yhden kierroksen kilpailun pelaamisen SM-kilpailuissa pelattavalla layoutilla. Lähtöaika on joustavasti kello 09:00 - 15:00, mikä sinulle vain parhaiten sopii. Kierrokselle lähdetään, kun paikalla on 3-5 pelaajaa ja lähtöväylä on vapaa.

• Sunnuntaina 13.8.2017 Hyvinkäällä
  • Järjestävä seura Disc Golf Hyvinkää ry
  • PDGA sanktioitu erilliskilpailu, C-tier
  • Pelataan yksi kierros lentävin lähdöin Nummenmäki DGP:n SM-kilpailuiden layoutilla
  • Kilpailu on fundraiser ja tuotto käytetään SM-kilpailuiden järjestelykuluihin
  • Kilpailun TD Mikko Wikman, apu-TD Marika Salmi

Kilpailun säännöt

• PDGA:n alainen sanktioitu erilliskilpailu, kilpailussa noudatetaan PDGA:n sääntöjä ja SFL:n kilpailuopasta
  • Osallistumiseen vaaditaan Suomen Frisbeegolfliiton kilpailulisenssi, ulkomaalaisilta pelaajilta voimassa oleva PDGA-jäsenyys
  • Tupakointi, sähkötupakointi ja muiden tupakkatuotteiden käyttö on kielletty kierroksen aikana
  • Kilpailussa ei jaeta palkintoja tulosten perusteella
  • Kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan ExitCenter.fi Järvenpään lahjakortti
  • Pelattavat luokat: MA1, MA2, MA3, MA4, MM1, MS1, FA1, FA2, FA3, FA4, FM1, MJ1 ja FJ1
  • Pros playing am on voimassa
  • Kilpailussa käytössä moninkertainen tulosten kirjanpito, joten jokainen pelaaja varaa matkaansa kynän

Ilmoittautuminen ja osallistumismaksu

• Ilmoittautuminen tapahtuu paikan päällä, ei ennakkoilmoittautumisia
  • Ilmoittautuminen ja kierrokselle lähtö tapahtuu klo 9:00 - 15:00 välillä sitä mukaan kun 3-5 pelaajaa on valmiina lähtöön ja lähtöväylä on vapaa
  • Järjestäjä pidättää oikeuden sulkea ilmoittautuminen ennen klo 15:00 mikäli näyttää siltä, että kaikki pelaajat eivät ehdi lähtemään radalle klo 15:00 mennessä
  • Osallistumismaksu on 15,00 EUR kaikissa luokissa. Maksetaan paikan päällä käteisellä (tasaraha olisi kiva juttu)

Nimi Nummenmäki Flex Challenge
Järjestäjä Disc Golf Hyvinkää ry
Paikka Hyvinkää, Nummenmäki
Aika 13.08.2017
9877 655 040 / ten.aaknivyhflogcsid@tuliaplik / namkiW okkiM DT
Kilpailu PDGA:n sivuilla http://www.pdga.com/tour/event/33530

Kierros 1 13.08.2017 09:00

Arvonta suoritettu

13.08.2017 22:01:10

Kilpailuun osallistuneiden kesken arvottiin SM-kilpailuiden kumppanin, Järvenpään ExitCenter.fi:n 100,00 euron arvoinen lahjakortti pakohuonepeliin.

Arvonnassa onnettaren suosikiksi päätyi Tatu Nokelainen. Onneksi olkoon! Lahjakortti on noudettavissa SM-kisojen kilpailutoimistosta tiistaista eteenpäin.