Rata

 

1. Takateeltä rakennuksen nurkalta. Mando kierrettävä oikealta. OB-tä puistoalue oikealla, tie korin takana ja mandopuusta vasemmalla OB-kepitettynä. Mikäli avaus ohi mandon DZ:na toimii 1-väylän betonitee.

2. OB:tä oikealla tie ja sen oikea puoli, vasemmalla kulkeva tie, joka jatkuu korin takana OB. (20 väyläisen 2 teeltä kolmosen koriin)

3. Takatee (par 4): Mando kierrettävä vasemmalta, OB;tä pelto vasemmalla ja tien taaempi puoli korin takana. (20 väyläisen 4 teeltä vitosen koriin) 

4. OB lähtee teen nurkalta ja kulkee teiden mukaiseisti väylän kummallakin puolella (tiet ulkona) kepitettynä, myös takaOB.

5. Metsä väylän keskellä OB;tä.

6. Takateeltä (par 4): Mando kierrettävä vasemmalta, ja pelto vasemmalla kepitettynä OB:tä. Jos avauksella mando väärin niin DZ:na toimii betonitee.

7. Alue vasemmalla ja alue takana oikealla OB:tä, samoin järvi.

8. Paikallissääntö: Jos kiekko avauksella päätyy järveen jatketaan edelliseltä heittopaikalta tai Drop Zonelta yhden rankun kanssa. Tässä saa myös mennä suoraan heittämään DZ:lta heittoa nro 3, jos pelkää kiekon järveen menoa. 

9. OB:tä pelto oikealla.

10. Mando kierrettävä vasemmalta, järvi OB:tä.

11. Järvi OB:tä

12. Takateeltä: Paikallissääntö: Saariväylä; Kiekon on jäätävä saaren alueen sisäpuolelle. Mikäli kiekko päätyy OB:lle jatketaan mantereen puolelta oletetusta ulosmeno kohdasta yhden rangaistuksen kanssa, kunnes kiekko jää sisälle saareen. Saareen pääsyn jälkeen normaali OB-sääntö. 

13. Ei mitään erikoista :D

14. Tie vasemmalla rajaa OB-alueen vasemmalle. 

15. Takateeltä: Järvi ja ojien vesi OB:tä ja mando kierrettävä vasemmalta. OB:tä myös tie ja sen oikeapuoli oikealla. 

16. Takateeltä: Väylällä kaksi mandoa. Ensimmäinen koivussa kierrettävä oikealta ja toinen kauempana koivussa kierrettävä vasemmalta. Huom. kyseessä ei siis ole portti, eli mandolinjat menevät kummassakin mandossa erikseen. HUOM. Tälle väylälle ei ole DZ:aa, eli jatketaan rangaistuksen kanssa heittopaikasta, josta väärin mennyt heitto lähti.

17. Järvi ja oja kepitetty OB:ksi, OB-tekee sillan kohdalla pienen silmukan. Silta ei pelissä. 

18. Mandoportti, mikäli avaus menee ohi portin käytössä DZ. OB-aluetta vähän siellä sun täällä, käytössä normaali OB-sääntö. Skeittipuistossa on Mando joka kierrettävä oikealta. 

Kierrokset 1 ja 2: Iso Heitto (18 väylää) protee

Väylät

# Kisa# Par Pituus (m)
1 1 3 140
2 2 3 110
3 3 4 180
4 4 3 125
5 5 3 112
6 6 4 180
7 7 4 152
8 8 3 80
9 9 3 125
10 10 3 74
11 11 3 91
12 12 5 248
13 13 3 95
14 14 3 123
15 15 4 182
16 16 3 100
17 17 3 109
18 18 5 225