OFS Juhlaliiga on seuran 20-vuotista taivalta kunnioittava L-tier sanktioitu kisa, joka koostuu kahdeksasta eri radoilla käytävistä osakilpailuista. Kokonaiskisan tuloksiin lasketaan mukaan jokaisen kilpailijan viisi parasta osakilpailutulosta. Ilmoittautuminen on aina osakilpailukohtaista ja pelaaja voi osallistua niin moneen osakilpailuun kuin haluaa.

L-tierin kilpailut eivät vaadi voimassa olevaa PDGA:n kilpailulisenssiä, joten myös lisenssittömien pelaajien on mahdollista osallistua Juhlaliigaan.

Ilmoittautuminen tapahtuu kisakoneessa.

Ilmoittautuminen on mahdollista välillä 26.6. klo 21:00 - 2.7. klo 23:59.

Luokkakohtaiset kiintiöt puretaan 29.6. klo 21:00.

Maksut

Osallistumismaksu on kaikissa luokissa 5 euroa/osakilpailu.

Kilpailumaksu on suoritettava 3.7. mennessä Oulun Frisbeeseuran tilille: FI27 5741 4020 0719 78.

Maksun viitteeksi 1258. Ilmoita TD:lle, mikäli maksu tulee joltain muulta kuin omalta tililtäsi. Viesti, jossa on kilpailijan ja maksajan nimi riittää.

Maksamattomat poistetaan kilpailusta 4.7.

Palkinnot

Jokaisen osakilpailun luokkakohtaiset voittajat palkitaan OFS:n 20v juhlakiekolla.

Liigan kolme parasta luokittain palkitaan muistopalkinnoilla.

Lisäksi jokaisesta osallistumismaksusta menee 2 euroa luokkakohtaiseen palkintopottiin, joka jaetaan kokonaiskilpailussa parhaiten pärjänneille lahjakortteina amatöörisarjoissa ja rahana prosarjoissa.

Liigan kokonaiskilpailun pistelaskussa otetaan huomioon kilpailijan viisi eniten pisteitä tuottanutta osakilpailua.

Perustiedot

Nimi OFS 20v Juhlaliiga - Honkimaa
Järjestäjä Oulun Frisbeeseura ry
Paikka Oulu, Honkimaa
Aika 05.07.2017
Taso PDGA-liiga
Sarja OFS Juhlakiertue
ikkeiR ikkieH DT-upA / moc.liamg ta imeinirak.inot / 0055 548 040 / imeiniraK inoT DT

Ilmoittautuminen kisakoneessa 26.6. klo 21:00 - 2.7. klo 23:59.

Ilmoittautuminen kisakeskuksella 5.7. klo 17:15 - 17:40.

Pelaajakokous klo 17:45.

Palkintojen jako n. klo 21:00.

Kierros 1 05.07.2017 18:00

Toiminta ratingin muuttuessa

29.06.2017 17:52:52

Maanantaisen rating-päivityksen myötä on joillakin MA3-luokkaan osallistuneilla pelaajilla rating noussut yli osallistumiseen oikeuttavien rajojen. Tämä ei vaikuta niihin kisoihin, joihin kilpailija on ehtinyt ilmoittautua ennen ratingin muutosta. Liitolta saatujen tietojen perusteella erityislupaa kyseisessä luokassa pelaamiseen jatkossa ei voida kuitenkaan myöntää. Käytännössä tämä tarkoittaa seuraavia asioita:

1. Jatkossa kilpailija voi osallistua ainoastaan MA1-luokkaan, jos rating on noussut yli 899.
2. MA3-luokassa ansaitut pisteet jäävät voimaan MA3-luokassa, mutta eivät siirry MA1-luokkaan.
3. Jatkossa kilpailija voi ansaita pisteitä uudessa luokassaan, eli MA1:ssä.
4. Mikäli kilpailija osallistuu MA1-luokkaan, ei hän voi kilpailla enää MA3-luokassa, vaikka rating laskisi alle 900:n seuraavassa päivityksessä (25.7).
5. Mikäli kilpailija ei osallistu tulevissa osakilpailuissa MA1-luokkaan ja hänen rating laskee alle 900:n seuraavassa päivityksessä, hän voi osallistua MA3-luokkaan lopuissa osakilpailuissa. (26.7. Toppila, 2.8. Hiironen).

Pahoittelen epäselvää tilannetta. Tulevan Honkimaan osakilpailun osalta kyseisillä pelaajilla on mahdollista pyytää siirtoa MA3-luokasta MA1-luokkaan halutessaan.

Terveisin,

TD, Toni Kariniemi