Liminka Open 2017

Oulun BogiTikat

Sarjat: MPO, MPM, MPG, FPO, MA3

Osallistumismaksu: 20€ (MPO, MPM, MPG, FPO) ja 10€ (MA3)

Payout: 60% prosarjat (rahapalkinnot top25%), Muistopalkinnot amatöörisarjoissa. Rahapalkinnon voi halutessaan ottaa lahjakorttina SFL:n säännöt huomioiden.

Ilmoittautuminen kisakoneessa 06.07.2017 klo 14.00 - 24.07.2017 klo 18.00.

Kilpailuun mahtuu 90 kilpailijaa. Osallistumismaksun tulee näkyä tilillä viimeistään keskiviikkona 26.07.2017 klo 18.00, jonka jälkeen maksamattomat pelaajat poistetaan kilpailusta.

Kilpailussa noudatetaan Frisbeegolfin virallisia sääntöjä ja SFL:n kilpailusääntöjä.

Osallistumisen peruuttaminen tapahtuu kisakoneessa ilmoittautumisen ollessa vielä käynnissä. Tämän jälkeen peruuttaminen tapahtuu ottamalla yhteyttä kilpailun johtajaan. Kisamaksua ei palauteta alle seitsemän (7) päivää ennen kisaa tehdyistä peruutuksista. Kisamaksusta palautetaan 50 %, mikäli peruutus tehdään 7–14 päivää ennen kilpailua. Mikäli peruutus tehdään yli 14 päivää ennen kilpailua, kisamaksu palautetaan kokonaisuudessaan, mutta palautuksesta vähennetään 5€ käsittelykulut.

Nimi Liminka Open 2017
Järjestäjä Oulun Bogitikat ry
Paikka Rantakylä, Liminka
Aika 29.07.2017
moc.liamg@appalohst / 391 2648 040 / appaloH umeeT DT

Kierros 1 29.07.2017 09:00
Kierros 2 29.07.2017 14:00

Parikisa

22.07.2017 20:10:33

Perjantaina heitetään parikisa.ilmoittautumiset facebookissa.Liminka open 2017 tapahtumassa.

Palkinnot

21.07.2017 15:02:42

Mahtavia uutisia! J-S automoto tarjoaa avoimen sarjan voittajalle henkilöauton kesärengassarjan asennettuna. Nyt jos koskaan kannattaa osallistua kilpailuun!