Disc Klupi Kuhmoinen järjestää SFL:n alaisen erilliskilpailun 17.6.2016 Kuhmoisten frisbeegolfradalla.

Kisassa pelataan 2x18 väylää. Luokkia on 6: MA1, MA3, MM1, FA1, MJ2 ja FJ2. Pelaajia otetaan mukaan max. 90.Kilpailun palkintojen jaossa noudatetaan Suomen Frisbeegolfliiton ohjeistusta. Kolme parasta jokaisesta sarjasta palkitaan lahjakorteilla. Kisan aikana järjestetään myös arvonta sekä CTP-kilpailu.

Osallistumismaksu jokaisessa luokassa 15€.

TD Erno Lampinen

Kilpailun tiedotuksessa käytetään Kisakoneen kilpailusivua sekä Facebookkiin luotavaa kilpailusivua.

Alustava aikataulu:

Ilmoittautumisen vahvistaminen 8.30 - 8.45

Pelaajakokous 9.00

Ensimmäinen kierros 9.30

Toisen kierroksen pelaajakokous 14.00

Toinen kierros 14.30

Kierrosten välissä vähintään tunnin mittainen ruokatauko alkaen siitä, kun viimeinen pooli on luovuttanut tuloskortit TD:lle. Ruokapaikkoina radan läheisyydessä esim. Neste Kuhmoinen ja Ravintola Sahanranta.

Radan välittömässä läheisyydessä olevan koulun wc ja sisätilat ovat myös käytössämme.

Nimi Kiepsaus Cup 4
Järjestäjä Disc Klupi Kuhmoinen ry
Paikka Kuhmoinen
Aika 17.06.2017
6146 869 040 / nenipmaL onrE DT

Kierros 1 17.06.2017 09:30
Kierros 2 17.06.2017 14:30

Kilpailumaksu ja toimintaohjeita sitä varten

22.05.2017 08:44:59
Mikäli kilpailijan kisamaksu maksetaan muulta kuin kilpailijan omalta tililtä, laittakaa sähköpostilla ilmoitus siitä kenen maksu on maksettu ja miltä tililtä. Osoitteeseen discklupikuhmoinen@gmail.com.

TD:n tavoittaa osoitteesta erno.lampinen@gmail.com.

Kilpailumaksun takarajaa on siirretty aikaisemmaksi. Maksut tarkastetaan 7.6. alkaen.

Perjantaina parigolffia

17.05.2017 11:27:16

Kilpailun aattona, perjantaina 16.6., radalla pelataan kaikille avoin parigolf-kilpailu. Parigolffissa pelataan kisa lay-outtia. Lähdöt kello 16 - 19 aina kun kaksi paria on valmiina. 10€ per pari.