Tervetuloa Turkuun kilpailemaan DGStore.fi Tourin päätösosakilpailuun! Tourin säännöt on luettavissa liiton internet-sivuilla: http://frisbeegolfliitto.fi/kilpailut/am1-tour-2017/. Pelattavina luokkina on MA1, FA1, MJ1, FJ1, MJ2 ja FJ2. Kilpailussa ei ole käytössä Pros playing am. Kilpailumaksu on 20 € luokissa MA1 ja FA1 sekä 10 € junioriluokissa MJ1, FJ1, MJ2 ja FJ2.

Ilmoittautuminen aukeaa ma 17.7. klo 18.00 luokkakohtaisten ratingrajojen puitteissa. Huomioikaa lyhyt maksuaika! Lisätiedot ilmoittautumisesta on ilmoittautuminen-sivulla: https://kisakone.frisbeegolfliitto.fi/kilpailu/769/katso/ilmoittautuminen.

Radan osoite on Hiihtomajanpolku 1, 20750 Turku.  Pysäköintitilaa on Hiihtomajanpolun varrella. Paikalle kannataa tulla kimppakyydeillä, jotta kaikki mahtuvat pysäköimään. Paikalle pääsee myös paikallisbusseilla 9,60,90,91,99 ja 600, jotka lähtevät Kauppatorilta Turun keskustasta. Lisätiedot julkisesta liikenteestä osoitteessa: http://www.foli.fi/fi.

Perjantaina 11.8. pelataan mahdollisesti parigolf. Lähdöt on klo 15:00 - 18:00. Lisätietoja parigolfista tulee uutisiin lähempänä kilpailua.

YHTEYSTIEDOT:

Olkaa ensisijaisesti yhteydessä APU-TD Markus Laaniseen