HYVINKÄÄN HEINÄPAALI

• 15.7. - 16.7.2017 Hyvinkäällä
  • Järjestävä seura Disc Golf Hyvinkää ry
  • Pelattavat radat Sahanmäki DGP (kierros 1, muokattu rata) & Nummenmäki DGP (kierrokset 2 & 3)
  • Pelattavat luokat MPO, MPM, MPS, FPO, MA2, MA4, FA2, FA4 ja MJ2
  • Pelaajamäärä max 168
  • Villi kortti -paikkoja 16 kpl (8 per lohko), järjestäjä jakaa ne parhaaksi katsomallaan tavalla (ulkomaalaiset pelaajat, hakemukset, muut)
  • Pelataan kahdessa lohkossa: Lohko A: MA2, MA4, FA2, FA4 ja MJ2 | Lohko B: MPO, MPM, MPS, FPO
  • Kilpailun TD Mikko Wikman, apu-TD:t ilmoitetaan myöhemmin

Kilpailun säännöt

• PDGA:n alainen sanktioitu erilliskilpailu, kilpailussa noudatetaan PDGA:n sääntöjä ja SFL:n kilpailuopasta
  • Tupakointi, sähkötupakointi ja muiden tupakkatuotteiden käyttö on kielletty pelaajakokouksen aikana ja kahden minuutin merkistä tuloskortin palauttamiseen
  • Osallistumiseen vaaditaan Suomen Frisbeegolfliiton kilpailulisenssi, ulkomaalaisilta pelaajilta voimassa oleva PDGA-jäsenyys
  • Pros playing am on voimassa
  • Kilpailussa käytössä moninkertainen tulosten kirjanpito, säänkestävin tuloskortein, joten jokainen pelaaja varaa matkaansa lyijykynän

Nimi Hyvinkään Heinäpaali
Järjestäjä Disc Golf Hyvinkää ry
Paikka Hyvinkää
Aika 15. - 16.07.2017
9877 655 040 / ten.aaknivyhflogcsid@tuliaplik / namkiW okkiM DT

Kierros 1 15.07.2017 08:30
Kierros 2 15.07.2017 13:00
Kierros 3 16.07.2017 08:30

Jono liikkui, ratingit päivittyi

23.05.2017 23:04:27

Maksamattomia poisteltiin kisasta ja MA2/MA4 luokkien osalla jono liikahti eteenpäin. Meille on tullut yksi maksu, jota emme pysty kohdistamaan yhteenkään pelaajaan tai kisasta poistettuun, koska maksu on maksettu toisen henkilön nimissä olevalta tililtä emmekä ole saaneet ilmoitusta kenen maksu on kyseessä. Jos osui kohdallesi, niin otapa yhteys kilpailut@discgolfhyvinkaa.net.

Ratingit päivittyivät 23.5. ja useammallakin pelaajalla rating nousi yli luokkansa ylärajan. Koska ilmoittautumisessa on edelleen luokkakohtaiset kiintiöt voimassa, niin tässä vaiheessa luokkia ei vaihdeta. (Tai voidaan toki, mutta sitten pelaaja menee sen ylemmän luokan jonoon mikäli kiintiö on täynnä). Kesäkuun 27. päivä tulee seuraava päivitys, joka voi vielä vaikuttaa pelaajan luokkaan. Mikäli tuossa päivityksessä ratingisi on edelleen yli luokan rajan tai se nousee siinä yli rajan, ota sitten yhteyttä ja tehdään luokan vaihto.

HUOM! On pelaajan omalla vastuulla pyytää luokanvaihtoa!