Jussin Kisat on jo perinteinen rento kilvoittelu Sibbe Disc Golfissa. Kisassa kerätään frisbeekansa viettämään juhannusta rennosti kilpaillen, sekä tietysti haastamaan rataa sekä toisiaan.

Sibbessä on myös muuta aktiviteettia, ja mukaan voi tulla vaikka koko perhe. On rantalentistä, uimarantaa, luontopolkua, melontaa jne jne. Luvassa tottakai myös juhannuskokko. Tsekkaa Sibben majoitusmahdollisuudet TÄSTÄ.

Pelataan 2 kierrosta, vähintään 18 -väyläistä Sibbe Disc Golfia. Käytössä on golf -lähdöt molempina päivinä ja jokaiselle pelaajalle tulee 2 kierrosta, yksi per päivä. Kisamaksu sisältää myös pelioikeuden to-su eli erillistä pelimaksua tai kausikorttia ei tarvitse maksaa. Torstaina myös enemmän tai vähemmän vapaamieliset parittelut. Huolimatta ajankohdasta ja rennosta fiiliksestä, noudatetaan PDGA -sääntöjä (erityishuomio tupakointi ja alkoholi!)

Ilmoittautuminen on auki ja kisamaksu (20 euroa) tulee maksaa heti ilmoittautumisen yhteydessä.

Perjantaina pelataan arvotuin sekaryhmin ja lauantaina pelataan tulosjärjestyksessä luokittain, siten että parhaimmat lähtevät liikkeelle viimeisenä.

Palkinnot

Kaikki luokat ovat trophy only. Luokkien voittajille muistopalkinto (tilataan jälkikäteen voittajan nimellä kaiverrettuna).

Osallistumismaksu sisältää pelaajapaketin jokaisessa luokassa.

TD:t

Juha Kytö juha@dgstore.fi