* Suomen frisbeegolfliiton alainen sanktioitu erilliskilpailu sunnuntaina 30.4.2017 Kivikon frisbeegolfradalla Helsingissä.

* Kilpailun järjestää Disc Golf Vikings ry (TD: Kiti Eerola / kiti.eerola@hotmail.com / 0405793150, Apu-TD: Lauri Rönn).

* Kilpailuun osallistumiseen vaaditaan kilpailulisenssi. Kilpailussa noudatetaan PDGA:n sääntöjä.

* Kilpailun tiedot PDGA:n sivuilla: (tulossa)

Pelaajamäärät ja luokat

* Kilpailuun otetaan mukaan 66 kilpailijaa Kisakoneen ilmoittautumisen kautta.

* Järjestäjä varaa 6 villiä korttia jaettavaksi hakemusten perusteella ensisijaisesti Disc Golf Vikings ry:n aktiivijäsenille sekä kaikkien seurojen nais-, ikäluokka- ja junioripelaajille. Villikorttihakemukset tulee toimittaa sähköpostitse TD:lle. Jos villejä kortteja jää yli nostetaan osallistujia jonosta mukaan.

* Mukaan mahtuu max. 72 kilpailijaa. Luokat: MA1, MA2, FA1, FA2, FM1, MM1, MJ1, FJ1.

* HUOM! Luokka järjestetään vain, jos siihen osallistuu vähintään 3 pelaajaa. Tarvittaessa luokkaan ilmoittautuneet pelaajat siirretään toiseen luokkaan, joissa heillä on oikeus pelata.

* Kiintiöt vapautetaan ensimmäisen viikon jälkeen ilmoittautumisen alkamisesta.

Palkinnot

* Trophy Only. Jokaisen luokan kolme parasta palkitaan muistopalkinnoin.

* Kilpailun aikana järjestetään kaksi CTP-kisaa. Kahden kierroksen aikana parhaan tuloksen heittänyt palkitaan seuraavasti:
1) Väylän 1 CTP: luokat MA1, MA2, MM1 ja MJ1
2) Väylän 14 CTP: luokat FA1, FA2, FM1 ja FJ1

Maksut

* Osallistumismaksu kaikissa luokissa 15 euroa. Kisamaksu tulee maksaa 16.4.2017 mennessä Disc Golf Vikings verkkokaupan kautta: http://www.discgolfvikings.fi/kauppa/verkkokauppa/amatoorien-vappu/

HUOM! Maksuaikaa pidennetty ilmoittautumisajan loppuun asti. Maksathan kuitenkin kisamaksun mahdollisimman pian, kiitos!

Mikäli päädyt jonoon, älä maksa osallistumismaksua ennen kuin olet saanut paikan kilpailuun. Tällöin maksu tulee maksaa 24 tunnin sisällä paikan varmistumisesta.

* Maksamattomat poistetaan kilpailusta maksuajan umpeutumisen jälkeen ilman erillistä ilmoitusta ja sen jälkeen tilalle nostetaan pelaajia jonosta ilmoittautumisjärjestyksen mukaan

Rata

* Kilpailussa pelataan 2 x 18 väylää Kivikon frisbeegolfradalla.
* Kisakeskus Vikingsien kontilla harjoituskorialueen välittömässä läheisyydessä. Huonon sään sattuessa kisakeskus siirretään tarvittaessa Kivikon hiihtohallin aulaan.

* Ilmoittautuminen aukeaa Kisakoneessa 23.2.2017 klo 18:00.
* Ilmoittautuminen päättyy 16.4.2017 klo 18:00

HUOM! Ilmoittautumisaikaa pidennetty (oli 31.3. asti)!!

* 08:00-08:20 Ilmoittautuminen paikan päällä

* 08:30 Pelaajakokous
* 09:00 Kierros 1
* Ruokatauko
* 13:30 Pelaajakokous
* 14:00 Kierros 2
* Kierroksen jälkeen tulosten tarkastus ja mahdolliset ratkaisupelit sijoista 1-3. Mikäli pelaaja tasatilanteessa on poistunut jo paikalta ennen ratkaisupelejä, voittaa paikalle jäänyt pelaaja.

Palkintojenjako (luokkien top 3) välittömästi tulosten selvittyä.

Säännöt

* Pelataan PDGA:n säännöin.

* Kaikkien tupakkatuotteiden (tupakka, sikari, piippu, nuuska, purutupakka, sähkötupakka) käyttö on pelaajakokouksen alun jälkeen sallittu ainoastaan siirtymillä väylältä 6 -> 7 ja väylältä 15 -> 16. Kielto on voimassa pelaajakokouksen alusta tuloskortin palautukseen saakka.

* Nelinkertainen kirjanpito - Ota oma kynä mukaan!

Nimi Amatöörien Vappu
Järjestäjä Disc Golf Vikings ry
Paikka Helsinki
Aika 30.04.2017
0513 975 040 / moc.liamtoh@aloree.itik / aloreE itiK DT

* 08:00-08:20 Ilmoittautuminen paikan päällä

* 08:30 Pelaajakokous
* 09:00 Kierros 1
* Ruokatauko
* 13:30 Pelaajakokous
* 14:00 Kierros 2

Palkintojenjako (luokkien top 3) välittömästi tulosten selvittyä.

Ilmoittautumisaikaa ja maksuaikaa pidennetty

03.03.2017 09:14:54

HUOM!!

Ilmoittautumisaikaa on pidennetty 16.4. asti.
Maksuaikaa on nyt myös pidennetty ilmoittautumisajan loppuun asti eli maksut tulee ollea suoritettu viimeistään 16.4. Maksathan kuitenkin kisamaksun mahdollisimman pian, kiitos!

Jos päädyt jonoon älä maksa maksua, ennenkuin olet kisassa mukana. Jos nouset kisaan mukaan maksathan maksun 24h kuluessa. Maksamattomat poistetaan maksuajan päättymisen jälkeen ilman erillistä ilmoitusta.

Kiintiöt vapautettu + maksuaikaa pidennetty

02.03.2017 18:03:01

Kiintiöt on nyt vapautettu. Jonossa olleet nousseet mukaan kilpailuun.

Maksattehan kilpailumaksun mahdollisimman pian, kiitos!

Maksuissa häiriöitä torstaina 23.2.

24.02.2017 09:30:25

Maksupalvelunvälittäjällä on ollut eilen torstaina 23.2. ja to-pe välisenä yönä ongelmia välittää maksuja perille. Jos sinulta on lähtenyt osallistumismaksu pankkitililtäsi, mutta et ole saanut tänään perjantaina 24.2. kuittausta mailitse ("Tilauksesi on valmis") olisitko yhteydessä sihteeri@discgolfvikings.fi. Laita mailiin mukaan maksun kuitti verkkopankista, kiitos.

Joillekin laitoin jo mailia suoraan tänään, kun näin, että oli yritetty tilausta mutta se oli epäonnistunut. Jos sait jo mailia vastaisitko suoraan siihen, kiitos.

Pahoittelut tapahtuneesta ja kiitos yhteistyöstä.

t. Kiti