Kevätliiga - Joen Liitokiekko

Joen Liitokiekko ry:n järjestämä ensimmäinen PDGA-Liiga pelataan  kevään ja alkukesän aikana aina torstaisin 20.4 alkaen kuutena peräkkäisenä torstaina kolmella eri  Joensuun radalla. Aloitetaan tutulla ja turvallisella Utran Frisbeegolf radalla jossa pelataan kahtena ensimmäisenä torstaina. Seuraavat kaksi osakilpailua pelataan uudella hienolla Kontiolahden 20-väyläisellä radalla,  ja viimeiset kaksi, juuri kevääksi viimeistelyllä erittäin haastavalla Lykynlammen Frisbeegolf radalla, jossa pääsee heittämään Suomen pisintä väylää!

Liigaan voi osallistua kaikki lajia harrastavat pelaajat eikä osallistuminen vaadi kilpailulisenssiä. Yksittäisiin osakilpailuihinkin osallistuminen on mahdollista ja jokaiseen osakilpailuun Ilmottautuminen tapahtuu liiton kisakoneen kautta joka vaatii rekisteröitymisen.   Lisenssin omaavat pelaajat saavat kilpailusta PDGA:n ratingit.

Sarjassa pelataan MPO, FPO, MPM, MPG ja MJ2-luokat

Osanotto maksu on 5€/kilpailu joka maksetaan paikanpäällä ilmottautumisen varmistuksen yhteydessä. Osakilpailussa pelataan aina yksi kierros joka alkaa klo 12.00. Pelaajakokukset aina klo 11.30.

Kilpailun TD Ismo Louhelainen p. 0440771968, apu-TD:t Markku Penttonen p. 0400718767 ja Urmas Saks p.0440330805

Nimi Joensuun Kevätliiga 6/6
Järjestäjä Joen Liitokiekko ry
Paikka Joensuu, Lykynlampi
Aika 25.05.2017
Taso PDGA-liiga
Sarja Joensuun Kevätliiga
8691 770 440 / nenialehuoL omsI DT
Kilpailu PDGA:n sivuilla http://www.pdga.com/tour/event/32174

Ilmottautumisen vahvistus klo 11.30 mennessä Lykynlammen hiihtomajan edustalla, jonka jälkeen välittömästi pelaajakokous.

Kierros alkaa viimeistään klo 12.00

Kierros 1 25.05.2017 12:00

Palkintojen jako

23.05.2017 18:45:33

Kierroksen jälkeen osakilpailun tulosten julkaisun yhteydessä jaetaan myös pokaalit Liigan voittajille luokittain.

Osakilpailujen ja kokonaiskilpailun pay outit maksetaan keskitetysti saatuamme pelaajilta maksua varten tarvittavat tiedot.

Näitä tietoja kysytään jokaiselta siihen oikeutetulta sähköpostitse.

Live Scoring

23.05.2017 18:39:47

Kilpailussa käytetään Live Scoringia

Kirjaudu Kisakoneeseen seuraavilla tunnuksilla:

Käyttäjätunnus: Jlktulos

Salasana: kisat2017

Mene osoitteeseen: https://kisakone.frisbeegolfliitto.fi/live/scoring

Valitse oma ryhmäsi ja syötä tulokset jokaiselle väylälle.

Live Scoring ei korvaa paperista tuloskorttia ja tulokset tarkistetaan kortista vielä kierroksen jälkeen normaalisti. Suosittelemme että ryhmässä yksi käyttää live scoringia ja muut hoitavat paperiset tuloskortit