FRISBEEGOLFAAJA EI KIUSAA!

FrisbeegolfkummitNatural Born Disc Golfer ja DGstore.fi järjestää hyväntekeväisyyskilpailun Kivikon frisbeegolfradalla. Disc Golf Vikings myös mukana tapahtumaa tukemassa radan ylläpitäjänä!

Hyväntekeväisyyskohteena on Mannerheimin Lastensuojeluliiton kiusaamisen vastainen työ, ja kaikki osallistumismaksut sekä ylimääräiset lahjoitukset tilitetään lyhentämättömänä MLL:n toimintaan.

Kiusaamisen vastainen työ

Kiusaaminen, seurasta poissulkeminen ja yksin jättäminen tuntuvat lapsesta musertavalta ja voivat varjostaa elämää pitkälle aikuisikään.

MLL tekee pitkäjänteisesti työtä kiusaamisen vähentämiseksi. Yli 14 000 vapaaehtoista tukioppilasta auttaa seitsemäsluokkalaisia löytämään kavereita ja tutustumaan yläkouluun. Tukioppilaita koulutetaan huomaamaan kiusaamista ja olemaan kiusattujen tukena. MLL kouluttaa tukioppilaille ohjaajia ja tuottaa koulujen ja päiväkotien käyttöön aineistoja kiusaamisen ehkäisemiseen. MLL:n Nuortennetissä on tietoa ja tukea nuorille, joita kiusaaminen koskettaa. Siellä he voivat myös jakaa kokemuksia ja saada vertaistukea muilta nuorilta.

Lue lisää: Mannerheimin Lastensuojeluliitto

Kilpailussa pistetään kisaajat koville, ja pelataan fyysisesti sekä erityisesti henkisesti rasittava rata. Ratana toimii Kivikon frisbeegolfradan väylät 14-17, eli tunnetummin "pirkkometsä". Pirkkometsää pelataan yhteensä 28 kertaa ympäri, eli kokonaisuudessaan 112 väylää. Huomioithan että kilpailu voi kestää jopa 12 tuntia, eli mieti osallistumisesi tarkkaan. Välissä ei ole kuin yksi ruokatauko (n. tunti).

Jokainen luokka on Trophy only ilman pokaaleja (nothing only :D), ellei joku sponsori ilmaannu ja hommaa vaikka pystit voittajille. Pelataan luokat MA1, MA2 ja FA1, FA2 ja Pros playing AM on käytössä eli myös pro-pelaajat ovat tänä vuonna tervetulleita haastamaan itsensä ja Pirkkometsä.

Jokaisella kierroksella on CTP kisa, jossa DGstoren lahjoittama NBDG tuotepalkinto. Koska jokaisella kierroksella pelataan sama väylä 7 kertaa, pääsee jokainen 7 kertaa kokeilemaan CTP -kisaa, jokaisella kierroksella.

DGstore.fi toimittaa myös radalle vesiastiat, josta juomapulloa voi täyttää. Eväitä jokaisen on syytä pakata itse mukaan.

Osallistumismaksu on vähintään 20 euroa, ja maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä Frisbeegolfkummien verkkokauppaan. Voit lahjoittaa MLL:n toimintaan maksamalla osallistumismaksun vaikka et osallistuisikaan kilpailuun tai voit tietysti tehdä lahjoituksen suoraan MLL:lle :)

Nimi Pirkkometsän valloitus
Järjestäjä Frisbeegolfkummit ry
Paikka Helsinki
Aika 26.03.2017
if.erotsgd@ahuj / ötyK ahuJ DT
Kilpailu PDGA:n sivuilla http://www.pdga.com/tour/event/31818

Kierros 1 26.03.2017 06:45
Kierros 2 26.03.2017 09:45
Kierros 3 26.03.2017 13:30
Kierros 4 26.03.2017 16:30

Yhteenveto

03.04.2017 11:11:49

Kisat käyty ja MLL:n kiusaamisen vastaiseen työhön saatiin kerättyä 485 euroa (joka on 5 euroa enemmän kuin viime vuonna!).

CTP kisan virallista tulosta ei saatu selvitettyä, kisan rankkuus ja vaihtelevat olosuhteet sekä TD:n paskat ohjeet eivät antaneet lopputulosta scoreihin josta olisi voinut laskea CTP pylpyrät. Tästä hyvästä jokaiselle loppuun asti pelanneelle lähetettiin lahjakortti DGStore.fi frisbeegolfkauppaan.

Kiitos kisoista ja katsotaan tuleeko vielä uusiksi.

Kiintiöt + villi kortti

08.02.2017 17:36:41

Kiintiöt avataan viikon päästä ilmoittautumisen aukeamisesta eli 16.2.

Kisaan on 1 villi kortti ja jaetaan TD:n mielivaltasin perustein tai sitten ihan vaan vapautetaan jonoon.