Vuorelan Veikkojen ja Tarinalaakso Disc Golfin kilpailukausi päätetään sunnuntaina 16.10 pelattavalla Suomen Frisbeegolfiiton alaisella kilpailulla. Tervetuloa päättämään kausi menneenä kesänä Joukkue-SM kisojen näyttämönä toimineelle kentälle kentälle! Kilpailussa pelataan 2 x 22 väylää.

Ilmoittautuminen: Suomen Frisbeegolfliiton Kisakoneessa 15.9 klo 18.00 alkaen. Ensimmäisen vaiheen ilmoittautumisaikaa 29.9 klo 18.00 asti. Tämän jälkeen maksamattomat poistetaan ja ilmoittautuminen avataan uudestaan, mikäli paikkoja on jäljellä. Kilpailuun otetaan maksimissaan 92 pelaajaa.

Huom! Ilmoittautuminen avattu uudelleen 3.10. Tässä vaiheessa ilmoittautuneiden maksut oltava näkyvissä torstaina 13.10 klo 18.00, jolloin myös ilmoittautuminen päättyy.

Luokat: Avoin pro (MPO), Naiset pro (FPO), Seniorit-40 (MPM), Seniorit-50 (MPG), Juniorit-18 (MJ1), Recreational Amateur (MA3).

Kiintiöt ja varatut paikat:

Avoin pro (MPO) 40 paikkaa, Naiset pro (FPO) 2 paikkaa, Seniorit-40 (MPM) 12 paikkaa, Seniorit-50 (MPG) 10 paikkaa, Juniorit-18 (MJ1) 6 paikkaa, Recreational Amateur (MA3) 22 paikkaa.

Kilpailumaksu: Kaikissa luokissa 20€. Osallistumismaksu suoritetaan Vuorelan Veikot ry:n tilille FI35 4786 0010 1072 01. Viestiin teksti "Kauden Päätös", oma nimi ja luokka. Toisessa vaiheessa ilmoittautuneiden kilpailumaksun tulee näkyä tilillä 13.10 klo 18.00 mennessä. Huomioi pankkiviiveet! Payout 75%, PDGA Top-25 taulukon mukaan. Luokissa MPO, FPO, MPM, MPG rahapalkinnot voi halutessaan vaihtaa Powergripin lahjakorttiin mikäli ei halua menettää amatööristatustaan. Muissa luokissa palkinnot lahjakortteina Powergripille.

Aikataulu: Pelaajakokokoukset 30 min ennen kierrosta.

Ensimmäinen kierros 8.30, toinen kierros 13.30.

CTP: Palkinnot tarjoavat Powergrip ja Coxsonen Chilisoosit.

Facebook-sivu: https://www.facebook.com/events/334754073530303/

Kilpailun järjestää Vuorelan Veikot ry.

Tervetuloa!

Nimi Kauden Päätös Tarinalaaksossa