Frisbeegolf Club Keinukallio ry järjestää jälleen vuoden tauon jälkeen K.O. - Keinukallio Openin. Keinarin haastavalla 18-reikäisellä radalla pelataan kaksipäiväinen massiturnaus golflähdöin. Pelaajia otetaan mukaan 172, joten kaikki halukkaat mahtunee mukaan. Lähdöt klo 9 lähtien ja viimeiset pääsevät matkaan näin ollen puolen päivän kieppeillä.

Kilpailun payout on 60%, loput käytetään lyhentämättömänä ruohonleikkurin hankintaan. Molempina päivinä pelataan myös CTP kilpailu jossa ensimmäisenä päivänä palkintona: Bägi ja sisältö uusix! (n. 120€) ;) ja toisena päivänä Polar FT80 mittari (260€). Palkintorahoille pääsee kilpailun top5 pelaajat sekä naisten että miesten avoimessa, joten luvassa melkoisen suuria palkintoja - riippuen toki osallistujamäärästä.

Palkinnot jaetaan seuraavasti FPO ja MPO erikseen kilpailijoiden osallistumismaksujen mukaan (payout 60%):

1. 40%
2. 25%
3. 17,5%
4. 10%
5. 7,5%

Tasatilanteessa palkintojen saajat ratkaistaan sudarilla.

Kilpailukeskus sijaitsee totutusti Sherwoodin kukkulan kupeessa hirsirakennuksessa, jossa tarjolla munkkikahvit (2€).

Tervetuloa Keravalle mittelemään rahanarvoisista palkinnoista ja ennenkaikkea voittamaan kauhua sekä osittain jopa hilpeyttä herättänyt the Pelto.

Kilpailumaksujen tulee näkyä tilillä perjantaina 14.10.

Nimi K.O. 2016
Järjestäjä Frisbeegolf Club Keinukallio ry
Paikka Keinukallio, Kerava
Aika 22. - 23.10.2016
6807 538 040 / ikämotheL umeeT DT

Kierros 1 22.10.2016 09:00
Kierros 2 23.10.2016 09:00

Sunnuntain lähtöajat

22.10.2016 14:57:24

Ensimmäinen ryhmä lähtee sunnuntaina tuuleen ja tuiverrukseen klo 9.10. Eli ensimmäisen lähdön yksinäinen ei ole lähdössä kentälle.

Ensimmäisen päivän CTPn vei Miro Kerttula tuloksella 2,96m.

Lähtöajat ja palkinnot

18.10.2016 23:04:31

Ensimmäisen kierroksen lähtöajat on julkaistu. Kuten listasta näkyy niin maksamattomia oli todella rutkasti ja TD joutui kolmasosan pelaajista poistamaan kisasta.

Palkintorahojen summat ovat seuraavat:

1. 264€
2. 165€
3. 115,5€
4. 66€
5. 49,5€

Erillistä pelaajakokousta ei siis pidetä vaan jokaiselle ryhmälle jaetaan mukaan väyläohjeet ongelmatilanteita varten. Palkintojen jako suoritetaan heti viiden kärkipelaajan tulosten ratkettua sunnuntaina. CTP palkinnot saa mukaan kun viimeinen ryhmä on väylän 18 pelannut (jossa siis CTP).

Ilmoittautukaa ennen kierrosta kisakahvilaan. Lauantaina nähdään!

Muutoksen tuulia

13.10.2016 15:01:50

Kilpailun CTP palkinnot ovat muuttuneet hieman. Aikaisempien halpismittareiden tilalle nousi sunnuntaille Polarin FT80 mittari (ovh 260€) ja lauantain palkintona: Bägi ja sen sisältö uusix! (Ovh noin 120€) 😀.

Kilpailuhan siis pelataan golflähdöillä kuten aikaisemminkin oli mainittu, mutta ensimmäinen ryhmä starttaa klo 9.

Erillistä pelaajakokousta ei pidetä vaan jokaisen ryhmän mukaan jaetaan väyläohjeet joista pystyy tulkitsemaan yleisimmät ongelmatilanteissa. TDltä voi sitten viime kädessä kysyä miten toimitaan, jos ei yhteisymmärrykseen päästä. Ilmoittautuminen kahviossa on pakollinen kaikille pelaajille. Ykköstiillä lisäksi jonkinasteinen startteri paikalla (joko lihaa ja verta tai sitten digitaalista voimaa?!)