Peurungan viikkokilpailut käydään perinteisesti sunnuntaisin myös vuonna 2016!

Kilpailussa kierretään yksi kierros Peurungan Lakeview-rataa. Kilpailu käydään tasoituksellisena, paras raakatulos sekä ainakin paras tasoituksellinen tulos palkitaan. Tapahtuma on osa Peurungan Viikkokisat-sarjaa. Ilmoittautuminen Bistro Nemo kahvilassa. Osallistumismaksu 4€ joka maksetaan kahvilan kassaan. Kulttuuri ja liikuntasetelit käy maksuun. Osallistumismaksu sisältää kierroksen jälkeen tuloksia odotellessa kahvin, teen tai 0,33 l hanalimsan.

Ilmoittautuminen Nemossa kello 16:15-16:45, minkä jälkeen pelaajakokous puttikorilla.
Kierros alkaa kello 17:00!

Ennen tuloskorttejen palauttamista kilpailunjohtajalle pelaaja laskee oman tuloksensa ja merkitsee sen tuloskorttiin.
Mikäli palkittava pelaaja ei ole kilpailun jälkeisessä palkitsemistilaisuudessa paikalla, saa palkinnon tuloksissa seuraavana oleva osallistuja.

Viikkokilpailut on hyvä paikka aloittaa lajiin tutustuminen. Heittokaverit opastavat lajin säännöissä.

Peurungan kesäliiga on 10 kisan  L-tier sanktioitu kisa, kymmenestä kisasta loppupisteisiin lasketaan 6 kisan pisteet. Liigassa käytetään omaa tasiotuslaskentaa Palkontona tasoituksellisen liigan voittajalle on Prodiscus Targetti maalikori. Mikäli sinulla on SFL kilpailulisenssi tai PDGA jäsenyys voimassa saat kierroksestasi ratingin. Liigaan osallistuminen on vapaaehtoista, voit kertoa ilmoittautumisen yhteydessä haluatko liigaan mukaan.

Viikkokisapalkinnot jaetaan Puskaputtaajien kisakoneen tasoituksien mukaan. Tapahtuma PuskaPuttaajien kisakoneessa

Tervetuloa!

Kiekkokeräys lahjoitusta varten

PuskaPuttaajat ovat mukana auttamassa Pelastakaa Lapset Ry:n tukiperhetoimintaa. Teemme kiekkokeräyksen kevään aikana isoa lahjoitusta varten. Mikäli haluat antaa kiekon tai useamman lahjoituksena, voi sen tuoda meidän tapahtumiimme joista ne toimitetaan keräyksen järjestäjille. Toiveena olisi lähinnä aloittelijoille ja lapsille sopivien kiekkojen tarpeesta.

Nimi Peurungan Kesäliiga 3/10
Järjestäjä Puska Puttaajat ry