Ilmoittautuminen

Pro-tourin avoimeen sarjaan ilmoittautuminen suoritetaan kahdessa vaiheessa. Ilmoittautuminen aukeaa kaikille samaan aikaan, mutta ensimmäisen viikon aikana kilpailuun pääsee suoraan mukaan pelaajat joiden rating on tasan 940 tai yli. Viikon jälkeen loput paikat menevät ilmoittautumisjärjestyksessä. Muihin sarjoihin ei ole rating-rajaa.

Ilmoittautuminen aukeaa 9.5. klo 18.00

Avoimeen sarjaan ilmoittautuminen suoritetaan kahdessa vaiheessa. Ilmoittautuminen aukeaa kaikille samaan aikaan, mutta ensimmäisen viikon aikana kilpailuun pääsee suoraan mukaan pelaajat joiden rating on tasan 940 tai yli. Viikon jälkeen loput paikat menevät ilmoittautumisjärjestyksessä. Muihin sarjoihin ei ole rating-rajaa.

Mikäli pelaajan rating muuttuu ilmoittautumisen jälkeen, ei se vaikuta kilpailupaikkajakoon. Kilpailupaikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä kuitenkin siten, että alla mainitut sarjakohtaiset kiintiöt otetaan ensin huomioon.

Osallistumisoikeus

Vuoden 2012 Pro-tourille osallistuminen on avoin kaikille pelaajille, jotka täyttävät sarjakohtaisten vaatimusten lisäksi seuraavat ehdot:

Suomalaiset pelaajat

1. Voimassa oleva SFL:n jäsenseuran jäsenyys ja SFL:n kilpailulisenssi
2. Voimassa oleva SFL:n jäsenseuraan kuulumattoman jäsenyys ja kilpailulisenssi

Kilpailulisenssin ja jäsenmaksun tulee olla maksettuna vähintään kahta viikkoa ennen kilpailua. Kilpailulisenssiä ja jäsenmaksua ei voi maksaa enää kisapaikalla.

Ulkomaalaiset pelaajat

1. voimassa oleva oman maansa liiton jäsenyys
2. voimassa oleva PDGA:n jäsenyys

Sinun on kirjauduttava sisään voidaksesi ilmoittautua kilpailuun.

Ilmoittautuminen ei tällä hetkellä ole mahdollista.

Ilmoittautuminen on mahdollista välillä 09.05.2012 18:00 - 31.05.2012 23:59.

Jonosta nousu (mahdollisten kiintiöiden puitteissa): Ilmoittautumisjärjestys