Rento Mäny

Elokuun helteiden alkaessa neppaillaan Mäntsälän rennolla radalla amatöörikisa Rento Mäny. Kilpailun luokat ovat MA1, MA3, FA1 ja MJ2. Kisassa pelataan Mäntsälän frisbeegolfradan normaali layout, 2 x 18 väylää.

Ilmoittautuminen Kisakoneessa aukeaa ma 6.6. klo 18. Osallistumismaksu kaikissa luokissa on 15 €. Maksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä Mäntsälän Frisbeegolf ry:n tilille. Tilinumero: FI4742100010032777, Viite:2016063 Mikäli maksat jonkun muun kuin oman osallistumisesi, ilmoita siitä myös TD:lle sähköpostitse: [email protected]. Kisamaksun tulee näkyä tilillä viikon kuluttua ilmoittautumisesta.

Katso sivu "Pelaajan opas", jossa kerrotaan tarkemmin ruokailumahdollisuuksista, paikoituksesta ja muista tärkeistä asioista.

Rentoudestaan huolimatta kyseessä on SFL:n alainen kilpailu, jossa noudatetaan virallisia PDGA:n sääntöjä. Sääntöihin voi tutustua tästä. Kaikkien tupakkatuotteiden (tupakka, sikari, piippu, nuuska, purutupakka, sähkötupakka) käyttö on kierroksen aikana kielletty. Kielto on voimassa pelaajakokouksesta aina tuloskortin palautukseen saakka (eli kun tuloskortti/kansio on palautettu TD:lle).

Luokat ja kiintiöt

Mukaan otetaan kisakoneen kautta 80 pelaajaa. Lisäksi järjestäjä varaa 10 villiä korttia jaettavaksi parhaaksi katsomallaan tavalla. Kiintiöt ja villit kortit vapautetaan to 16.6. Kiintiöt luokittain:

FA1 15

MA1 30

MA3 35

MJ2 10

Payout ja palkinnot

* Payout 75% osallistumismaksuista DGStoren lahjakortteina, PDGA Top 25%

* CTP-kisa

* Kaikkien osallistujien kesken arvotaan yllätyspalkintoja

Kilpailun järjestää

Mäntsälän Frisbeegolf Ry

www.mantsalanfg.com

TD

Juho-Ville Heikkilä

040-5377797 (parhaiten tavoitat Whatsappilla)

Nimi Rento Mäny
Järjestäjä Mäntsälän Frisbeegolf ry
Paikka Mäntsälä
Aika 06.08.2016
7977 735 040 / älikkieH elliV-ohuJ DT

Kierros 1 06.08.2016 09:00
Kierros 2 06.08.2016 14:00

2. kierroksen pelaajakokous

06.08.2016 12:50:20

2. kierroksen pelaajakokous lykätty alkamaan klo 14.00

Vapaita paikkoja kisaan

04.08.2016 12:17:10

Kilpailuun vapautui vielä 3 paikkaa. Mikäli haluat lauantaina pelaamaan, ota nopeasti yhteys TD Juho-Ville Heikkilään 040-5377797 tai [email protected]

Pelaajan opas

01.08.2016 14:36:47

Kisakoneeseen lisätty sivu "Pelaajan opas", jossa tietoa mm. paikalle saapumisesta, ruokailumahdollisuuksista ja radan muutoksista.