Susiheitot järjestetään toista kertaa Sipoon Nikkilässä. Tänäkin vuonna kisat pelataan erikois-layoutilla, eli rata on muunnettu 20-väyläiseksi. Kisat ovat painopisteeltään edelleenkin uusiin pelaajiin painottuva tapahtuma, josta on hyvä tulla hakemaan kilpailukokemusta. Tänä vuonna uutena on myös am2 luokka.

Kisan tulokset sekä ratingit PDGA:n sivuilla.

Kilpailu maksaa kaikissa luokissa 15e. Maksu suoritetaan Sipoon Discstroyers ry:n verkkokaupassa. Huomio. Maksun täytyy näkyä 24 tunnin sisällä ilmoittautumisesta. Jonoon joutuessasi, maksua eikä vahvistusta tehdä, vaan vasta sitten kun/jos nouset jonosta kisaan. Tämä ilmoitetaan sähköpostilla. Osallistumismaksu palautetaan peruutuksen sattuessa ainoastaan lääkärintodistusta vastaan.
Jokaisen sarjan kolme parasta palkitaan muistopalkinnoin. Kisoissa käydään myös CTP-kilpailua, sekä arvotaan tuotepalkintoja osallistujien kesken.

Kilpailu on SFL:n alainen kilpailu, jossa noudatetaan virallisia PDGA:n sääntöjä. Kaikkien tupakkatuotteiden (tupakka, sikari, piippu, nuuska, purutupakka, sähkötupakka) käyttö on kierroksen aikana kielletty. Kielto on voimassa pelaajakokouksesta aina tuloskortin palautukseen saakka (eli kun tuloskortti/kansio on palautettu TD:lle) Virallinen sääntökirja löytyy täältä.

Uusien pelaajien on hyvä myös lukea SFL:n aloittelijan opas joka löytyy täältä.

Pelaajaluokat ja kiintiöt:

Kilpailuun otetaan mukaan 90 ensimmäisenä kisakoneessa ilmoittautunutta. Lisäksi järjestäjällä on 10 villiä korttia, jotka järjestäjä jakaa parhaaksi katsomallaan tavalla.

MA2 (20)

MA3 (25)

MA4 (25)

FA2 (10)

MJ2 (10)

Kiintiöt vapautuvat huhtikuun alussa.

TD:nä häärii Matti Koskenmäki, sekä apu TD Kiti Eerola. Kiti hoitaa kisan aikaiset murheet ja huolet :)

Tervetuloa mukaan Sipooseen!

Pelaajaopas täältä

Alustava Aikataulu

8:45- 9:15 Ilmoittautuminen.

9:30 Pelaajakokous.

10:00 Ensimmäinen kierros.

14:30 Pelaajakokous.

15:00 Toinen kierros.

Toisen kierroksen jälkeen palkintojen jako tulosten vahvistuksen jälkeen.

Nimi Susiheitot 2016
Järjestäjä Sipoon Discstroyers ry
Paikka Nikkilä DGP Sipoo
Aika 12.06.2016
1045 225 140 / gro.sreyortscsid@ikamneksok.ittam / ikämneksoK ittaM DT
Kilpailu PDGA:n sivuilla http://www.pdga.com/tour/event/26386

Alustava Aikataulu

8:45- 9:15    Ilmoittautuminen.

9:30              Pelaajakokous.

10:00            Ensimmäinen kierros.

14:30            Pelaajakokous.

15:00            Toinen kierros.

Toisen kierroksen jälkeen palkintojen jako tulosten vahvistuksen jälkeen.

Kierros 1 12.06.2016 10:00
Kierros 2 12.06.2016 15:00

RATAKARTTA

07.06.2016 15:14:37

TD pahoittelee ratakartan viivästymistä. Henkilökohtaisista syistä keväällä on ollut kaikennäköistä hässäkkää, joiden takia ratakartta on unohtunut lisäillä kisakoneeseen. Ratakartta tulee tämän päivän aikana kisakoneeseen. Pahoitteluni.

Kiintiöt vapautettu

29.03.2016 21:38:04

Nyt on kiintiöt vapautettu, joten jono on liikkunut. Varmistakaa paikkanne maksamalla ohjeiden mukaisesti!

Kisapaikat

08.03.2016 21:25:57

Päätettiin yksimielisesti laajentaa rataa 20 väyläiseksi. Näin saamme muutaman kisapaikan kisaan mukaan. Nostamme ma3 sekä ma4 luokkien kiintiöitä.