Liminka Open 2016

Kierros 2 30.07.2016 14:00

Tärkeää tietoa kilpailusta

29.07.2016 13:00:24

Pelataan perusrata Rantakylän frisbeegolfradasta. Pelaajia pyydetään huomioimaan muut alueella liikkuvat ihmiset sekä käyttämään spottaajia tarvittaessa. Järjestävän seuran puolesta spottaajia ei ole. Jokainen pelaaja on itse vastuussa heittämästään kiekosta, joten huolehtikaa, ettei vaaranpaikkoja synny. Kilpailun järjestäjän puolesta ei ole vakuutusta.

Kilpailun johtajana toimii Teemu Holappa, jonka tavoittaa puhelimitse numerosta 040 8462193. Pelaajia pyydetään ilmoittamaan mahdollisesta poisjäännistään mahdollisimman pian.

Kisakeskus sijaitsee ensimmäisen väylän tiipaikan vieressä. Täältä tavoitat kilpailun johtajan.

Kilpailussa noudatetaan PDGA:n kilpailusääntöjä.

Käytössä nelinkertainen kirjanpito eli jokainen pelaaja ottaa oman tuloskortin kilpailun johtajalta ja täyttää siihen ryhmänsä heittäjien nimet heittojärjestyksessä ja ALLEVIIVAA OMAN NIMENSÄ. Jokaisen väylän jälkeen ryhmä käy läpi kaikkien tulokset ja jokainen täyttää nämä tulokset tuloskorttiinsa.  Kierroksen jälkeen kaikki  laskevat kaikkien tulokset, jolloin laskuvirheiden määrän pitäisi minimoitua. Jokaisen heittoryhmän yhtäpitävät tuloskortit palautetaan yhdessä nipussa kilpailunjohtajalle tulostenlaskennan jälkeen.

Pelaajien tulee ilmoittautua kilpailun johtajalle klo 7.30 mennessä. Kilpailun johtaja kertoo kilpailun yleiset käytännöt klo 7.45 alkavassa pelaajapalaverissa. Jokainen pelaaja on itse vastuussa siitä, että on ajoissa määrätyllä aloitusväylällä kierroksen alkaessa. Jos pelaajia on heittoryhmässä jäljellä vain kaksi kappaletta, tulee näiden pelaajien liittyä takana olevaan ryhmään/ryhmiin.

Tupakointi ei ole erikseen kielletty kilpailussa, mutta noudattakaa kohteliaisuutta ja kysykää ryhmän muilta jäseniltä heidän suhtautumisensa tupakointiin. Pyrkikää välttämään tupakointia heittosuoritusten aikana eli suorittakaa tämä mielellään siirtymillä väylien välillä. Muistakaa, että tupakantumppien heittäminen maahan on roskaamista, joka on kielletty PDGA:n säännöissä --> 801.04 Käyttäytyminen:

E. Roskaaminen on käyttäytymisrike.
F. Tupakoivien pelaajien ei tule antaa savun häiritä muita pelaajia. Tupakantumppien heittämistä maahan pidetään roskaamisena.
G. Jos pelaaja tekee käyttäytymisrikkeen, virallinen toimitsija tai kuka tahansa rikkeestä kärsivä pelaaja voi antaa sääntöjen rikkojalle varoituksen. Varoittava pelaaja voi olla toisesta ryhmästä. Jokaisesta seuraavasta saman kierroksen aikana tapahtuvasta minkä tahansa käyttäytymissäännön rikkomisesta pelaajalle tuomitaan yksi rangaistusheitto. Toistuva käyttäytymissääntöjen rikkominen voi johtaa pelaajan sulkemiseen kilpailusta Kilpailuoppaan kohdan 3.3 mukaisesti.

Kilpailussa on 38 kilpailijaa, joka tarkoittaa, että palkintosummat tulevat olemaan seuraavanlaiset:

MPO

1. 100e

2. 69e

3. 48e

4. 35e

5. 28e

MPM

1. 52e

2. 32e

MPG

1. 56e

MA3

1. 50e

2. 30e

Palkinnoille päässeitä pyydetän ilmoittamaan tietonsa (tilinumero, jos palkinto otetaan rahana tai sähköposti, jos lahjakorttina) sähköpostitse ([email protected]) kilpailun johtajalle kahden viikon kuluessa kilpailun päättymisestä. Muuten palkintosumma jää seuran käyttöön.

Kilpailussa on myös CTP-kisa ykkösväylällä!

Onnea kaikille kilpailijoille huomiselle!

Kilpailun tietoja!

10.06.2016 09:13:00

Sarjat: MPO, MPM, MPG, FPO, MA1, MA3

Osallistumismaksu: 20€ kaikki sarjat

Payout: 70% prosarjat (rahapalkinnot), 50% amatöörisarjat (lahjakortit). Rahapalkinnon voi halutessaan ottaa lahjakorttina.

Ilmoittautuminen kisakoneessa 1.7.2016 klo 18.00 - 24.7.2016 klo 23.59.

Kilpailuun mahtuu 90 kilpailijaa. Osallistumismaksun tulee näkyä tilillä viimeistään keskiviikkona 26.7.2016 , jonka jälkeen maksamattomat pelaajat poistetaan kilpailusta.

Kilpailussa noudatetaan Frisbeegolfin virallisia sääntöjä ja SFL:n kilpailusääntöjä.

Osallistumisen peruuttaminen tapahtuu kisakoneessa ilmoittautumisen ollessa vielä käynnissä. Tämän jälkeen peruuttaminen tapahtuu ottamalla yhteyttä kilpailun johtajaan. Kisamaksua ei palauteta alle seitsemän (7) päivää ennen kisaa tehdyistä peruutuksista. Kisamaksusta palautetaan 50 %, mikäli peruutus tehdään 7–14 päivää ennen kilpailua. Mikäli peruutus tehdään yli 14 päivää ennen kilpailua, kisamaksu palautetaan kokonaisuudessaan, mutta palautuksesta vähennetään 10% käsittelykulut.

Maksut/Viitteet

02.05.2016 16:32:51

Tilinumero: FI92 1840 3000 0244 93

Saaja: Oulun BogiTikat ry