Frisbeegolf SM 2016 ilmoittautumisen aikataulut

Ilmoittautuminen jaetaan viiteen eri vaiheeseen.
Ilmoittautumiseen käytetään SFL:n kisakonetta.

Kaikilla kilpailuun osallistuvilla pelaajilla pitää olla
suoritettuna ja voimassa toimitsijatesti
ilmoittautumisen sekä kilpailun aikana.

Vaihe 1 *** 8.4.-18.4.2016 *** SM 2015 ansaitut osallistumisoikeudet

SM 2015 ansaitut paikat luokittain (yhteensä 46 paikkaa):
▪ MPO (24): Pasi Koivu, Seppo Paju, Teemu Nissinen, Rene Honkanen, Ville Koutonen, Nils Iso-markku, Ville Ahokas, Joonatan Häme, Juho Rantalaiho, Janne Hirsimäki, Kalle Savonen, Leo Piironen, Jasper Heino, Lassi Hakulinen, Teemu Malmelin, Ilari Tuoma, Joonas Ahola, Matias Söderström, Tapani Aulu, Mikael Häme, Jani Ikonen, Jonni Reckhardt, Lasse Keränen, Väinö Mäkelä
▪ FPO (5): Eveliina Salonen, Henna Blomroos, Marianne Jakonen, Anna Elo, Jenni Anttila
▪ MPM (9): Ville Piippo, Ari Penttala, Toni Asikainen, Thomas Mykkänen, Marko Hämäläinen, Juha Seppänen, Jouni Leskinen, Erkka Leivo, Kai Vesa
▪ FPM (1): Nina Kiminki
▪ MPG (5): Kari Vesala, Ville Kotamäki, Jari Niskanen, Juha Pohjalainen, Heikki Savolainen
▪ MPS (2): Markku Tohni, Björn Lindholm
Osallistumisoikeus on henkilökohtainen, ei luokkaan sidottu. Oikeus lunastaa SM 2015 kisoista ansaittu paikka on voimassa vain ensimmäisen vaiheen ajan ja pelaaja on itse vastuussa ilmoittautumisestaan.

Pelaajan tulee ilmoittautua kilpailuun Kisakoneessa. Ensimmäisen vaiheen ilmoittautuminen avautuu 8.4.2016 ja päättyy 18.4.2016. Virheellisesti ilman vaiheen 1 osallistumisoikeutta tehdyt ilmoittautumiset poistetaan. Maksuohjeet

Huom! 2016 SM-kilpailuihin ei järjestetä erillisiä karsintakilpailuja.
Villeille korteille on varattu 20 pelaajan kiintiö. Villit kortit haetaan erikseen 30.5. – 8.6. ja sitä ennen lähetettyjä hakemuksia ei huomioida.

Vaihe 2 *** 22.4. – 5.5.2016 *** Rating-järjestys

Ilmoittautuminen aukeaa kaikille perjantaina 22.4.2016. Kakkosvaiheen ilmoittautuminen päättyy 5.5.2016. Maksuohjeet

Kilpailupaikat jaetaan ilmoittautujien PDGA-ratingin mukaan siten, että korkeamman ratingin omaava on luokassaan etusijalla.

Pelaajien PDGA-rating ilmoittautumiseen on 19.4.2016 julkaistavan päivityksen mukainen (julkaisupäivän muuttuessa ensisijaisesti huhtikuun päivitys). Pelaajan ratingiin tulevat mahdolliset muutokset kyseisen päivityksen jälkeen eivät vaikuta paikkajakoon.

Vapaana olevat paikat jaetaan siten, että luokkakohtaiset kiintiöt otetaan huomioon. Jos luokkakiintiöt eivät tule täyteen, siirretään vapaita paikkoja muihin luokkiin. Jos ilmoittautuneilla pelaajilla on sama PDGA-rating, niin aikaisemmin oikeassa vaiheessa ilmoittautunut pelaaja on etusijalla.

Vaihe 3 *** 6.5. – 13.5.2016 *** Osallistumismaksujen tarkastaminen

Osallistumismaksu kaikissa luokissa on 50 €
Kilpailuun paikan saaneen luokkansa kiintiöihin mahtuvan pelaajan osallistumismaksun pitää näkyä Frisbeegolfseura 7k ry:n tilillä viimeistään 13.5.2016 klo 16.  Katso ohjeet kilpailumaksun suorittamiseksi.

Maksu ei koske pelaajia, jotka eivät ole vielä mahtuneen kilpailuun mukaan ja ovat jonossa omiin luokkiinsa.

Kolmannen vaiheen jälkeen luokkansa kiintiöihin mahtuvat maksamattomat pelaajat poistetaan listalta ja jonossa seuraavana olevat pääsevät mukaan. (vaihe 4)

Vaihe 4 *** 16.5. – 27.5.2016 *** Jonotuslista

3. Vaiheen jälkeen jonotuslistalta omiin luokkakiintiöihinsä nousseiden pelaajien osallistumismaksun pitää näkyä Frisbeegolfseura 7k ry:n tilillä viimeistään 27.5.2016 klo 16.. Maksamattomat pelaajat poistetaan listalta ja mahdollisesti vapautuneet paikat lisätään villien korttien kiintiöön.

Vaihe 5 *** 28.5. – 8.6.2016 *** Villit kortit

Villikorttihakemukset tulee toimittaa järjestävälle seuralle ajalla 28.-5. – 8.6.
Vain hakuaikana saapuneet hakemukset huomioidaan. Kilpailun järjestäjä valitsee yhteistyössä Suomen frisbeegolfliiton kanssa villien korttien saajat. Villit kortit jaetaan pelillisiin näyttöihin perustuen.

Tarkemmat ohjeet villien korttien toimittamiseksi julkaistaan toukokuussa SM-kisasivuilla.

Villien korttien saajat ilmoitetaan 13.6. mennessä.

Villin kortin saaneiden pelaajien osallistumismaksun tulee näkyä Frisbeegolfseura 7k ry:n tilillä viimeistään 22.6.2016 klo 16.

Torstain 30.6. ensimmäisen kierroksen ryhmät ja lähtöajat julkaistaan kilpailun verkkosivuilla 24.6.2016. Järjestäjä varaa oikeuden muutoksiin.

Pelaajakiintiöt SM 2016

▪ MPO 80
▪ FPO 16
▪ MPM 36
▪ FPM 6
▪ MPG 16
▪ MPS 6
▪ Villit kortit 20
▪ Yhteensä 180

Payout ja palkintorahat

Payout on 60% ja palkintojen maksussa noudatetaan PDGA TOP25% -kaavaa jokaisessa kilpailuluokassa

Peruutukset ja ilmoittautumismaksujen palautus

Pelaajan on viipymättä ilmoitettava kilpailunjohtajalle tai apulaiskilpailunjohtajalle, mikäli hän peruuttaa osallistumisensa. Ilmoitus on tehtävä kirjallisesti.

15.6. mennessä tehdyistä peruutuksista maksetaan osallistumismaksusta takaisin 90% (45 eur).

16.-23.6. tehdyistä peruutuksista maksetaan osallistumismaksusta takaisin 50% (25 eur).

24.6. tai myöhemmin tehdyistä peruutuksista ei makseta osallistumismaksua takaisin. Pelaaja on kuitenkin oikeutettu pelaajapakettiin.

Kilpailunjärjestäjä varaa oikeuden nostaa pelaaja jonosta kilpailuun mahdolliselle peruutuspaikalle villillä kortilla.
Lähtölistojen julkistamisen jälkeen 24.6. syntyneitä mahdollisia peruutuspaikkoja ei täytetä.
Peruutuspaikalle nousseen kilpailijan osallistumismaksun tulee näkyä järjestäjän tilillä viimeistään 29.6.2016 klo 16 oikeuttaakseen kilpailupaikkaan.
Sinun on kirjauduttava sisään voidaksesi ilmoittautua kilpailuun.

Ilmoittautuminen ei tällä hetkellä ole mahdollista.

Ilmoittautuminen on mahdollista välillä 22.04.2016 00:00 - 05.05.2016 23:59.

Jonosta nousu (mahdollisten kiintiöiden puitteissa): Ratingjärjestys

Ilmoittautumisrajat -ja ehdot