Palkinnot

23.06.2015 15:47:19
Tässä palkinnonsaajat ja summat. Lähettäkää sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja kertokaa tilinumeronne (pro-luokat) tai sähköpostiosoitteenne (am-luokat, tai mikäli haluat vaihtaa rahapalkinnon lahjakortiksi).
1. Vesa-Matti Honkanen 147.84€ 2. Jukka-Pekka Pulakka 100.32€ 3. Juhani Vainio 76.56€ 4. Mikko Syrjäläinen 54.12€ 4. Toni Järvenpää 54.12€ 6. Janne Kinnunen 34.32€ 6. Jyrki Passila 34.32€ 8. Niklas Ahonen 8.8€ 8. Tommi Väyrynen 8.8€ 8. Riku Vink 8.8€ ----------------------------------------------------- 1. Eveliina Salonen 60€ 2. Nina Hänninen 36€ ----------------------------------------------------- 1. Marko Hämäläinen 83.6€ 2. Harri Jaatinen 52.8€ 3. Mikko Putaja 39.6€ ----------------------------------------------------- 1. Niko Lahti 24€ ----------------------------------------------------- 1. Mikko Wikman 97.2€ 2. Jouni Jokinen 68.04€ 3. Ilias Gamilis 37.67€ 3. Jussi Hämäläinen 37.67€ 3. Antti Tuomi 37.67€ 6. Miikka Aholin 21.87€ 6. Mikko Koivula 21.87€

Alustavat ryhmät

12.06.2015 12:01:16

Alustavat ryhmät 1. kierrokselle: https://kisakone.frisbeegolfliitto.fi/kilpailu/345/katso/aikataulu/kierros/1.

Jonosta nostettu lisää pelaajia

08.06.2015 17:57:36

Jonosta on nostettu lisää pelaajia mukaan kilpailuun. Maksudeadline on keskiviikkona. Lisää tietoja kilpailumaksusivuilta: https://kisakone.frisbeegolfliitto.fi/kilpailu/345/katso/maksu.

Jonosta nousseiden maksudeadline

03.06.2015 09:33:38

Jonossaolijat on nostettu kisaan. Seuraava maksudeadline on sunnuntaina 7.6. Jos olet epävarma maksun ehtimisestä, lähetä kuitti osoitteeseen [email protected] viimeistään sunnuntaina.

Maksujen deadline tänään

31.05.2015 11:54:49

Muistathan maksaa kisamaksun ja lähettää kuitin tämän päivän aikana osoitteeseen [email protected]. Maksamattomat poistetaan huomenna kilpailusta ja jono liikkuu.

Maksumuistutus

29.05.2015 14:38:55
Kilpailumaksun tulee näkyä tilillä ylihuomenna 31.5. Kisakoneeseen on päivitetty tilillä näkyvät maksut ja tähän hetkeen mennessä (pe klo 14:35) lähetetyt kuitit. Maksamattomille on lähetetty muistutussähköposti tänään. Jos  kilpailumaksuasi ei ole merkitty maksetuksi Kisakoneessa, lähetä kuitti kisamaksusta viimeistään sunnuntain aikana osoitteeseen [email protected]. Maksamattomat poistetaan kisasta maanantaina ja jono liikkuu.

Kilpailu toistaiseksi täynnä / Villikorttihakemuksia voi lähettää

27.05.2015 11:48:31

Kilpailu on tällä hetkellä täynnä. Jonoon voi ilmoittautua. Maksut tarkistetaan maanantaina 1.6. ja jono liikkuu silloin, mikäli listoilla on maksamattomia pelaajia. Älä maksa kilpailumaksua, mikäli olet jonossa. Jonosta nostetuille pelaajille ilmoitetaan asiasta erikseen.

Villikortteja on jaossa 8. Mikäli haluat hakea villikorttia, ilmoittaudu jonoon normaalisti ja lähetä lisäksi sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja perustele, miksi juuri sinun pitäisi saada villikortti kisaan.