Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen avataan frisbeeliiton kisakoneessa maanantaina 18.4. klo 10. Käytössä on sarjan sääntöjen mukainen porrastettu ilmoittautuminen:

"Ilmoittautuminen aukeaa kaikille samaan aikaan, mutta ensimmäisen viikon aikana kilpailuun suoraan pääsee mukaan 940+ reitatut pelaajat. Viikon jälkeen loput paikat menevät ilmoittautumisjärjestyksessä."

Eli kaikkien kannattaa ilmoittautua, mutta paikat varmistuvat alle 940 -pelaajille vasta 25.4. HUOM! Osallistumismaksu vahvistaa ilmoittautumisen. 940+ -pelaajien osallistumismaksut tulee näkyä seuran tilillä 25.4. klo 10 mennessä, muutoin paikat menevät jakoon jonotuslistalla oleville. Ilmoittautuminen päättyy 10.5., jolloin kaikkien osallistumismaksujen tulee näkyä seuran tilillä. Mikäli maksu ei näy, paikat laitetaan jakoon jonotuslistalle. Kilpailuun mahtuu vähintään 92 pelaajaa, kilpailun järjestäjä varaa oikeuden laajentaa fieldiä. Tarvittaessa pelataan lauantaina 2*18 väylää kahdessa poolissa, mutta mikäli väkeä ei ilmoittaudu riittävästi, pelataan enemmän väyliä ja vain yhdessä poolissa. Kilpailunjärjestäjä varaa 5 villiä korttia.

Sinun on kirjauduttava sisään voidaksesi ilmoittautua kilpailuun.

Ilmoittautuminen ei tällä hetkellä ole mahdollista.

Ilmoittautuminen on mahdollista välillä 18.04.2011 10:00 - 10.05.2011 23:59.

Jonosta nousu (mahdollisten kiintiöiden puitteissa): Ilmoittautumisjärjestys