Kisa pelataan Oulun perinteikkäimmällä ja vanhimmalla radalla, eli Hiirosen radalla.

 

Radan OB:t ja pakolliset kiertosuunnat:

1. Väylän vasemmalla puolella kulkeva polku ja sen toinen puoli on OB. Polun sisäreuna on raja, ja pelaajan edulla mennään.

2. Ei erikoisuuksia tai outteja.

3. Ei erikoisuuksia tai outteja.

4. Pakollinen kiertosuunta: mando väylän puolessa välissä kierrettävä vasemmalta puolelta. Mikäli heitto menee mandon ohi väärältä puolelta, peli jatkuu edelliseltä heittopaikalta rangaistuksen kera. Mandon jälkeen oja ja sen vasen puoli sekä polun takana oleva alue on OB. Myös oikealla ja korin takana menevä polku ja niiden takaiset alueet ovat OB.

5. Iso oja oikealla ja sen toinen puoli sekä väylän halki menevä kepein merkitty oja ovat OB.

6. Iso oja oikealla sekä korin takana oleva kepein merkattu oja sekä niiden toinen puoli on OB.

7. Mikäli avausheitto päätyy OB:lle, pelaaja voi jatkaa peliä merkatulta Drop Zonelta tai tiiltä rangaistuksen kera. "Suo" on keppein merkattu OB-alue. Myös väylän vasemmassa laidassa kulkeva polku ja sen toinen puoli ovat OB. Lisäksi kori sijaitsee saaressa, ja oja on OB.

8. Väylä on ympäröity OB-alueella, rajana toimivat polun sisäreuna sekä kepit.

9. Polku oikealla ja sen toinen puoli ovat OB. Pelaajan edulla mennään, jos polun raja on epäselvä.

10. Kepein merkitty oja ja polku korin takana sekä niiden takaiset alueet ovat OB.

11. Oja ja sen toinen puoli sekä kepein merkattu alue korin takana ovat OB.

12. Lampi on OB.

13. Pakollinen kiertosuunta: mando on kierrettävä vasemmalta. Mikäli heitto menee mandon ohi väärältä puolelta, pelaaja voi jatkaa peliä merkatulta Drop Zonelta rangaistuksen kera. Korin takana oleva polku ja sen toinen puoli ovat OB.

14. Oja sekä korin takana oleva lampi ja niiden takana olevat alueet ovat OB.

15. Ei erikoisuuksia tai outteja.

16. Korin takana oleva oja ja sen takana oleva alue on OB.

17. Pakollinen kiertosuunta: mando on kierrettävä vasemmalta puolelta. Mikäli heitto menee mandon ohi väärältä puolelta, peli jatkuu edelliseltä heittopaikalta rangaistuksen kera. Polku korin takana on OB.

18. Väylän oikealla puolella oleva polku ja sen takainen alue sekä jalkapallokenttä ovat OB. Korin takana oleva polku ja sen takana oleva alue on OB.

19. Kori sijaitsee OB-saaressa. Jos avaus ei jää saareen, peli jatkuu drop zonelta tai tiipaikalta rankun kera. Avausheiton jälkeen normaalit OB-säännöt, eli jatketaan saaren rajalta jos kiekko karkaa outtiin.

Kierrokset 1 ja 2: Hiironen Am2 18 väylää

Väylät

# Kisa# Par Pituus (m)
1 3 0
2 3 0
3 3 0
4 5 0
5 3 0
6 3 0
7 4 0
8 3 0
9 3 0
10 3 0
11 3 0
12 3 0
13 4 0
14 3 0
15 3 0
16 4 0
17 3 0
18 3 0