Naamivaarassa järjestetään kaksipäiväinen kevätkisa 22.-23.05.2015! Perjantaina lämmitellään parigolfin merkeissä ja lauantaina pelataan kahden kierroksen yksilökisa.

Parigolf

Perjantaina pelataan kaikille avoin parigolf-kisa väliaikalähdöin. Pelimuoto: best shot, 20 väylää. Lähdöt klo 16-19 heti kun kaksi paria on valmiina pelaamaan. Ilmoittautuminen kisakeskuksella. Osallistumismaksu on 10e / pari, maksu käteisellä. Payout 90%. Sarjat: avoin ja seka. (Sekaparissa vähintään yksi nainen.) Avoimessa kolmelle parhaalle parille 50% / 30% / 20%. Sekasarjassa palkitaan osallistujamäärästä riippuen 1-3 parasta paria. Tasatuloksissa rahat jaetaan.

Yksilökisa

Lauantain yksilökisassa on erikseen sarjat sekä SFL:n kilpailulisenssin omaaville pelaajille että muille harrastajille. Kaikki ovat tervetulleita mukaan, aiempaa kisakokemusta ei tarvita. Mukaan mahtuu yhteensä enintään 85 pelaajaa.

Kaikissa luokissa palkinnot ovat saatavilla valinnaisesti joko rahana tai lahjakorttina melko hyvään frisbeekauppaan. Payout on 80%. Kunkin sarjan top 25% palkitaan PDGA:n ohjeistuksen mukaisesti. Tasatilanteessa jokaisen luokan voittaja sekä muilla palkintosijoilla pokaalit ja tuotepalkinnot ratkaistaan Sudden Death -pelillä. Palkintorahat/lahjakortit jaetaan tasatuloksen pelanneiden kesken.

Oheiskisana on closest-to-pin väylällä numero 17. (Kiinteä 15) Lähimmäs tolppaa avauksen heittänyt pelaaja voittaa Powergripin lahjoittaman tuotepalkinnon. Ilmoittautumisen yhteydessä voi myös osallistua vapaaehtoiseen holaripottiin, jonka hinta on 1e. Kisakeskuksella on myynnissä kahvia ja makkaraa sekä lauantaina myös lihakeittoa lisukkeineen, joten kannattaa varata käteistä mukaan.

Lisätietoja virallisilta kisasivuilta.

TD: Mika Ylisaukko-oja
Apu-TD: Kajsa Wickström

Nimi Naamivaara Open 2015 sponsored by Westside Discs
Paikka Pello
Aika 23.05.2015
9153084050 ,gro.yddir@akim
Kilpailu PDGA:n sivuilla http://www.pdga.com/tour/event/20446

Perjantai 22.05.

15:00 Kisarata on valmis
16:00-19:00 Parigolfin lähdöt

Lauantai 23.05.

10:00-10:30 Ilmoittautuminen kisapaikalla
10:40 Pelaajakokous ja parigolfin palkintojenjako
11:00 1. kierros (arvotuin ryhmin)
14:00 Tauko, tulosten laskenta
15:00 2. kierros (sarjoittain tulosjärjestyksessä)
18:00 Palkintojenjako

Kierros 1 23.05.2015 11:00
Kierros 2 23.05.2015 15:00

Heittoryhmät

19.05.2015 12:28:12

Ensimmäisen kierroksen alustavat heittoryhmät on julkaistu. Lista on kokonaisuudessaan nähtävillä kisasivuilla.

Kisainfoa päivitetty

19.05.2015 12:22:21

Parigolfissa järjestetään avoimen lisäksi myös sekasarja, johon voi osallistua jos pariin kuuluu vähintään yksi nainen. Lauantaina on CTP-kisa väylällä 17. eli kiinteän radan klassinen alamäkiliidätys. Lähimmäs tolppaa avannut voittaa jotain kivaa sekä hienoa! Lisäksi yksilökisassa voi osallistua vapaaehtoiseen holaripottiin eurolla. Kisakeskuksella on kumpanakin päivänä myynnissä syötävää ja juotavaa, joten siitäkin syystä kannattaa ottaa käteistä mukaan. Alustava poolijako tulee mahdollisesti huomenissa, kohta mennään!

Maksut tarkistettu

07.05.2015 10:10:46

Kisamaksut on tarkistettu ja maksamattomat poistettu kisasta. Jonosta mukaan nousivat herrat Alhanen, Joona sekä Laitila. Toisen vaiheen maksujen eräpäivä on 19.05. Kisassa on nyt muutama paikka vapaana ja ilmoittautuminen on avoinna 18.pv klo 18 asti. Vielä on siis parille ketterälle kaverille kisapaikka tarjolla!

Lisäpaikkoja kisaan

06.04.2015 13:45:04

Lisenssisarjoihin jonossa olleet pelaajat on nostettu kisaan mukaan. Jäljellä on vielä yksi villi kortti, jota voi anoa lähettämällä sähköpostia perustelujen kera osoitteeseen [email protected]. Tämän jälkeen kisa on täynnä, eikä enempää lisäpaikkoja voida enää avata. Mahdollisia peruutuspaikkoja varten voi edelleen ilmoittautua jonoon.