Ilmoittautuminen

Kilpailuun ilmoittaudutaan Suomen Frisbeegolfliiton kisakoneessa. Voidaksesi ilmoittautua, sinun tulee olla rekisteröityneenä Kisakoneen käyttäjäksi. Kirjautuessasi sisään Kisakoneeseen, tarkista lisenssisi voimassaolo. Kun vuoden 2015 SFL:n A- tai B-lisenssisi sekä Frisbeegolfliiton jäsenyytesi ovat voimassa, voit jatkaa ilmoittautumista kilpailuun. Mikäli jäsenyytesi ei ole kunnossa, hoida se kuntoon ennen kilpailuun ilmoittautumista.

Ilmoittautuminen pitää perua ilmoittautumisajan puitteissa. Ilmoittautumisajan jälkeen ilmoittautumisen peruneen pelaajan kilpailumaksua ei enää palauteta ilman lääkärintodistusta pelikyvyttömyydestä. Ilmoittautumisajan puitteissa ilmoittautumisen peruneen ja kisamaksun jo maksaneen pelaajan kisamaksu palautetaan. Peruutuksesta peritään käsittelymaksu 5€, joka jää BSC Disc Golf Teamille.

Ilmoittautuminen aukeaa torstaina 16.4.2015 klo 18.00. Ilmoittautuminen päättyy 30.4.2015 klo 23:59. Mukaan otetaan maksimissaan 148 kilpailijaa ilmoittautumisjärjestyksessä kiintiöt huomioiden. Kilpailun järjestäjä varaa 12 villikorttia jaettavaksi hakemuksien perusteella. Villikorttia pitää hakea ilmoittautumisajan puitteissa kilpailun TD:ltä lähettämällä vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen: ville.kilpijarvi(at)gmail.com. Tämän vuoden sarjoittaiset pelaajakiintiöt ovat seuraavat:

MPO: 80 paikkaa

FPO: 12 paikkaa

MPM: 24 paikkaa

MPG: 12 paikkaa

Sinun on kirjauduttava sisään voidaksesi ilmoittautua kilpailuun.

Ilmoittautuminen ei tällä hetkellä ole mahdollista.

Ilmoittautuminen on mahdollista välillä 16.04.2015 18:00 - 30.04.2015 23:59.

Jonosta nousu (mahdollisten kiintiöiden puitteissa): Ilmoittautumisjärjestys