Petteri Säilynoja

Frisbeekauppa Tour osakilpailu – Kokkola

Joonas Nikkinen

Uutisia siitä sun tästä
Frisbeegolfharjoitukset Köykärinmäellä alkavat 15.5.

15.5. alkaen tiistaisin pidetään Köykärinmäen frisbeegolfradalla kaikille avoimet frisbeegolfharjoitukset klo 18-19. Aikaisempaa kokemusta taikka välineitä ei vaadita, sillä kaikki tarvittava varusteista ohjaukseen löytyy paikan päältä! Harjoitukset suunnitellaan ja toteutetaan niin, että ne palvelevat aloittelevia ja kokeneempia pelaajia, joten kaikki ovat harjoituksiin tervetulleita kokemustasoon katsomatta. Tervetuloa kaikki!

Lasten ja nuorten Fribakoulu

West Coast Disc Golfers Kokkola Ry järjestää juhannusviikolla Frisbeegolfkoulun lapsille ja nuorille. Koulutusta ohjaa frisbeegolfohjaaja Heidi Kuikka ja koulu pidetään Köykärinmäen frisbeegolfradalla. Pääset ilmotttautumaan Fribakouluun alla olevasta linkistä. Ilmottaudu tästä!

WCDG järjestää Am1-tour 2017 osakilpailun

West Coast Disc Golfers on saanut kunnian järjestää Am1-tour 2017 osakilpailun. Osakilpailu pidetään Kokkolassa 8.-9.7. Kilpailu-tiimi odottaa jo innolla heinäkuuta ja suunnittelut ovat jo hyvässä vauhdissa. Seuraa osakilpailun ilmoittelua täällä ja Facebook-ryhmässämme sekä tietysti Frisbeegolf-liiton sivuilla.