Seurankipeille

Majoitusta, kokoustilaa ja 3 ravintolaa

seurahuone_vt_logo

tervetuloa viihtymään!

Finlandia Hotel Seurahuone Riihimäki on Riihimäen keskustassa sijaitseva hotelli- ja ravintolatalo. Hotellissamme on 50 huonetta ja vastaanottomme on avoinna 24 tuntia vuorokaudessa. Hotellissa on myös ruokaravintola, pubi ja yökerho. Tervetuloa viihtymään Riihimäellä!

Fresno palvelee Hämeenlinnan keskustassa!

Hotellin yhteydessä ravintolamaailma - sudennälkäisille, elämänjanoisille ja seurankipeille

American Bullet

BULLET AMERICAN DINER

Amerikkalaishenkinen ruokaravintola, jossa höysteenä ripaus suomalaisuutta.

J.A. Sandels Pub

J.A. SANDELS PUB

Mukava seurustelupubi illanviettoon tai pitkän kaavan ponnahduspaikaksi. Suuntana Santtu!

Iskelmäbaari

ISKELMÄBAARI RIIHIMÄKI

Kaupungin vetovoimaisin yökerho ankaraan biletykseen ja karaokelaulantaan.

Nauti hyvästä ruuasta Hämeenlinnassa

FRESNO

Kaupungin paras amerikkalaistyylinen ruoka- ja seurusteluravintola..

Tarjoukset

Lelukauppapaketti kesälle 2021

Yhteistyössä Riihimäen pienen lelukaupan kanssa Lelukauppa sijaitsee hotellia vastapäätä, tien toisella puolella. Suositussa lelukaupassa on huima valikoima tuotteita. Tule kesäretkelle! Majoitustarjous koodilla “PROLELU” perhehuoneesta: 90

Saunaan siiville

Nyt uutuutena sauna-siipipaketti. Kerää kaverit kasaan ja varaa sauna-ilta siipien kera. Hinnat: Sauna max 2h ja 50 kpl wingsejä 50€ Sauna max 2h ja 100

ajankohtaista

Seurahuoneen Halloween -viikko

30.10.-7.11. ravintoloiden aukiolojen mukaan Viikon verran koko talossa hyytävää Halloween-tunnelmaa, tarjouksia ja saattaapi olla, että kehittelemme myös jotain pieniä kilpailujakin.  Meillä siis juhlitaan esimerkiksi Iskelmäbaarissa

Päivitetyt aukioloajat (1.10.)

Rajoitukset ovat poistuneet,ravintolat ovat avoinna normaaliin tapaan! Tiedot päivitetty 1.10.2021 Riihimäellä olemme avoinna: BULLET ma-to klo 10.30-22.00pe klo 10.30-23.00la klo 12.00-23.00su klo 12.00-21.00 J. A.

Tripadvisor

Puuhamaareissun edullinen yöpymispaikka. Siistit huoneet/hotelli. Erittäin hymyilevä ja asiakasmyönteinen henkilökunta. Kävimme myös syömässä hotellin amerikkalaistyylisessä ravintolassa ja ruoka oli oikein hyvää! Ja allergiatkin tuli huomioiduksi. Aamupala tosi monipuolinen kiitos! Tulemme kyllä uudestaan joskus! Etäisyys puuhamaahan erittäin hyvä.

(Nimim. “37tanjas” palaute 23.7.2018)

tripadvisor