PolkuParempaan_logo3

Polku parempaan 30 vuotta.

Kuntoutuskeskus Kankaanpää avasi ovensa ensimmäisille asiakkaille 15.4.1991 ja siitä lähtien olemme saaneet tukea lukuisien suomalaisten työ- ja toimintakykyä sekä parempaa arkea. Vuosien varrella olemme kehittyneet alueemme monipuolisimmaksi hyvinvoinnin keskukseksi.

Olemalla asiakkaamme
teet vastuullisen valinnan.
Lokomat-kävelyrobotti tulee Kuntoutuskeskus Kankaanpäähän!
kävelyrobotista!
Tietoa, vertaistukea ja
apua arkeen perheille.

KUNTOUTUS

Kuntoudu kanssamme! Tarjoamme asiantuntevaa kuntoutusta koko elämänkaarelle 1-vuotiaista sotaveteraaneihin.

RYHMILLE

Oletko järjestämässä tyhy-päivää, sukujuhlaa tai yhdistyksen retkeä? Ryhmille-osiosta löydät palveluja moniin tarpeisiin yrityksille ja muille yhteisöille.

VAPAA-AIKA

Virkisty liikunnasta! Hyödynnä Kuntoutuskeskuksen hyvinvointiosaamista hemmottelusta henkilökohtaiseen valmennukseen.

HOTELLI JA RAVINTOLA

Olemme alueen monipuolisin majoitus- ja ravintolapalveluiden kokonaisuus. Palvelemme niin arjessa kuin juhlassa!

KYSYMYKSIÄ?

OSTA LAHJAKORTTEJA

Polku parempaan.

Kuntoutuskeskus Kankaanpää on eloisa kohtaamispaikka ja hyvinvoinnin keskus, jonka missio on tarjota asiakkailleen parempaa arkea.  Parempaa arkea kohti voidaan suunnata osaavan moniammatillisen kuntoutuksen keinoin tai se voi joskus tarkoittaa hyvää lounasta ja makoisia unia ohikulkijalle hotellissamme. Joillekin parempaa arkea tarjoaa vaikka rentoutuminen porealtaassa ja saunan pehmeät löylyt, toiselle vesijumppa tai personal trainerin ohjaus. Arjen lisäksi tosin olemme mukana myös juhlassa – ravintolamme on kiistatta yksi alueen parhaista kokoontumis- ja juhlapaikoista!
Osaava ja sympaattinen henkilökuntamme on koko talon sydän – olemme täällä sinua varten.
Tervetuloa tutustumaan palveluihimme!