Hotelli meren äärellä

Kokous- ja juhlatilat
Meistä

Kodikas ja palveleva hotelli Raaseporissa

Hotellimme Hotel Sea Front on toiminut vuodesta 2009 Henrica Ewaldsin johdolla. Sijaitsemme aivan Tammisaaren keskustan vieressä, rauhallisessa ympäristössä meren rannalla. Meiltä on lyhyt matka kauppoihin ja ravintoloihin, rautatieasemalle, kesäisille uimarannoille ja talvisille hiihtoladuille. Ystävällinen henkilökuntamme tekee kaikkensa että viihdyt Raaseporissa!

Palvelumme

Hotelli & kokouspalvelut

Hotellihuone Tammisaaressa

20 huonetta, yli 40 vuodepaikkaa

Meillä yövyt lähellä Tammisaaren keskustaa. Valitse erilaisista huonetyypeistä sinulle sopivin: haluatko huoneen merinäköalla, entä montako henkeä ja tuleeko lemmikikin mukaan?

Kokouspalvelut Tammisaaressa

Kokouspalvelut

Meillä järjestät kokoukset, tiimipäivät, virkistyspäivät ja isommatkin juhlat.

Tammisaari, Raasepori

Kaunis Tammisaari

Tammisaaressa ja koko Raaseporissa on paljon nähtävää. Meiltä voit aina pyytää matkavinkkejä!

Meillä on…
Ilmainen wifi
Ilmainen pysäköinti
Mukavat huoneet
Aamiainen sisältyy hintaan
Terassi ja baari
Lapsille leikkipaikka
Venepaikkoja
Sauna
Vuokrapyöriä
Aukioloajat ja sisäänkirjautuminen

Hotellihuone on käytettävissä saapumispäivänä klo 15 alkaen. Pidämme huoneen varattuna saapumispäivänä klo 18 asti. Jos saavut myöhemmin, siitä on ilmoitettava erikseen puhelimitse tai sähköpostitse. Jos myöhäisemmästä saapumisesta ei ole ilmoitettu, hotellilla on oikeus perua varaus. Huone tulee luovuttaa lähtöpäivänä klo 12 mennessä.

Kokouksia ja ryhmävarauksia koskevat eri säännöt.

Usein kysyttyä

Sisäänkirjautuminen myöhemmin on mahdollista, kunhan ilmoitat tästä etukäteen. Mikäli haluat kirjautua aiemmin kuin klo 15, se onnistuu lisämaksusta. Myös lemmikit ovat lisämaksusta sallittuja, kunhan ilmoitat sellaisen tuomisesta etukäteen.

Varausehdot

Varauksen voi peruuttaa veloituksetta, kun peruutus tehdään viimeistään saapumispäivänä klo. 12:00. Jos peruutuksesta ilmoitetaan myöhemmin, tai asiakas jättää saapumatta, veloitamme puolet huoneen hinnasta. Lue kaikki varausehdot

Tekemistä lähistöllä

Raasepori tarjoaa monenlaisia elämyksiä niin matkailijoille, juhlien järjestäjille kuin yritysvieraille. Voit kysyä Henricalta tai Lindalta apua, kun haluat suunnitella mielenkiintoista ohjelmaa! Lue lisää

Inspiraatiota löydät myös Raaseporin sivuilta.

Elämykset ja kulttuuritapahtumat

Museokeskus Ektassa on korkeatasoisia, vaihtuvia näyttelyitä ja Kulttuurikeskus Kaleria järjestää viikottain tapahtumia, kuten musiikki- ja teatteriesityksiä. Sympaattinen elokuvateatteri Bio Forum on Suomen vanhin edelleen toiminnassa oleva elokuvateatteri!

Katso lisää kulttuurielämyksiä Raaseporin sivuilta

Ravintolat ja kahvilat lähistöllä

Autamme aina mielellämme ravintoloiden ja kahviloiden löytämisessä. Tässä lista muutamista alueella olevista paikoista:

Bistro Höijers  hoijers.fi
Cafferie  Facebook: Cafferie Ekenäs
Restaurang GH Fyren ghfyren.fi
YLP! ylp.fi
Café Schjerfbeck Facebook.
Korv Görans Tammisaari korvgorans.fi Facebook
Kotipizza kotipizza.fi
Kungs Pizza & Kebab  Facebook
Papino Restaurant Facebookfoodora.fi
5 Knivar på Sommaröstrand Facebook

Katso kaikki alueen ravintolat ja kahvilat Raaseporin sivuilta

Tervetuloa Hotel Sea Frontiin

Nauti Tammisaaresta

Meillä pääset nauttimaan Tammisaaren merellisestä tunnelmasta ja lämpimästä palvelusta. Tervetuloa Hotel Sea Frontiin!

Valkovuokonkatu 2, 10600 Tammisaari

Pala aitoa Tammisaarta