Kaffe ja Piffi

Meiltä saatte lounaan mukaan myös turvallisesti pakattuna. Pakkaus on ilmatiivis, mikron kestävä ja kierrätettävä.  Lounas ARKISIN 10.30 – 15.00.

Tervetuloa nauttimaan herkut paikan päälle turvavälein. Saatte myös kaikki tuotteemme mukaanne TAKE AWAY periaatteella. Tervetuloa!

À la carte listalta saatte ruoat mukaan myös pakattuna.

TILAUSKAKUT

Meillä leivotaan upeat kakut ja muut kahvilatuotteet tarpeisiinne.

AJANKOHTAISTA

Ajankohtaista

Tervetuloa nauttimaan lounasta ja muita tuotteitamme paikan päälle! Kaffe ja Piffi on avoinna ma-pe klo 5.30-17.00. Lounas klo 10.30 – 15.00. Keittiö on auki klo 16.30 saakka.

Tässä toimintaohjeet saapuessasi ravintolaan:
✔ käytäthän kasvomaskia liikkuessasi ravintolassa
✔pesethän ja desinfioithan kätesi
✔pidäthän riittävän turvavälin muihin asiakkaisiin ja henkilökuntaamme
✔asioithan ainoastaan terveenä

turvavälit ja hygieenisyys ruokaillessanne

Sisätiloissa meillä on nyt covid-rajoitusten vuoksi 45 paikkaa (norm. 90). Terassilta istumapaikkoja löytyy 52. Olemme tehostaneet pintojen puhdistusta.

Huom! Käsienpesupaikat ovat wc-tiloissa ja käsien desifiointipisteitä löytyy sekä wc-tiloista että molemmilta ulko-ovilta, käytäthän näitä.

Tilauksen voi tehdä edelleen ennakkoon numerosta 010 567 1995 tai voitte tulla tilamaan ja nauttimaan tuotteitamme myös paikan päälle.

HUOM! Pidäthän edelleen vähintään kaksi metriä väliä työntekijöihimme ja muihin asiakkaisiimme, kiitos.

Lounas pakataan omassa keittiössämme

Take away – lounas pakataan keittiössämme oman henkilökuntamme toimesta ja saatte sen matkaan nopeasti, joten turhaa odottelua ei tule. Pakkaus on ilmatiivis, mikron kestävä ja kierrätettävä. Tutustukaa myös à la carte listamme herkullisiin ruoka-annoksiin ja leipomiimme kahvilatuotteisiin, joita voitte nauttia paikan päällä tai tilata mukaanne pakattuina.

Jos haluatte välttää lyhyttäkin odottelua, voitte tilata ruuan myös etukäteen noutoa varten puhelimitse numerosta 010 567 1995.

Kahvila- ja ravintolapalvelut Lohjan Mäntynummessa