Raaseporin Helmi 2021 tulokset

Helmi on pelattu. Lisää tuloksia löydät metrix järjestelmästä. Pro Open1.Vili Neuvonen 2.Elias Luukkonen 2.Saku Poikonen 2.Jere Kukkurainen 2.Arttu Markkanen Pro Open Women1.Mirabella Meltaus 2.Aino Laitala 3.Ringa Laurila Pro Master Women 40+1.Kirsi Kaikkonen 2.Riitta Savolainen 3.Susanna Virtanen Pro Master 40+1.Marko Hämäläinen 2.Pyry Karjalainen 3.Ville Piippo Pro Master 50+1.Marko Rauha 2.Tatu Nokelainen 3.Simo Rantala

Raaseporin Helmeen vapaaehtoiseksi?

Pelin jouhevan etenemisen ja turvallisuuden kannalta on hyvä käyttää väylällä tähystäjää, eli "spottaajaa".Spottajaan tehtävänä on ilmoittaa heittävälle pelaajalle milloin väylä on turvallista pelata. Kun heittäjä heittää kiekkonsa, spottaajan tulee seurata kiekkoa sen koko lennon ajan.Ilmoittaudu mukaan

Raaseporin Helmi lähestyy ja tunnelma alkaa nousemaan

Raaseporin Helmi 2021 pelataan 24.-25.7.2021. Helmi parikilpailu pelataan 23.7.2021.Helmi viikkokilpailu pelataan 22.7.2021. Itse Helmi on Suomen Frisbeegolfliiton alainen kilpailu, joka vaatii kilpailulisenssin. Muut kilpailut ovat kaikille avoimet.Tämä kaikki tarkoittaa sitä, että rataa rakennetaan taas joen toiselle puolelle, kauniiseen pumppulahden puistoalueeseen. Rataa aletaan rakentamaan keskiviikkona 21.7, jonka seurauksena alueella kulkua rajoitetaan. Turvallisuuden vuoksi tietyille pyöräteille asetetaan… Jatka lukemista Raaseporin Helmi lähestyy ja tunnelma alkaa nousemaan

Karjaan uusi ratakartta

Tähän projektiin on mahtunut monen monta työtuntia ja vihdoinkin rata on siinä kunnossa, että päästään pelaamaan uudella layoutilla Kaiken hyvän lisäksi meillä on nyt tarjota kaikille jotakin. Huomioikaa helpotettu layoutRatakartta 2021Tämä projekti ei kuitenkaan olisi onnistunut omin voimin. Tahdomme kiittää seuraavia yhteistyökumppaneita tuesta:Raseborg-RaaseporiSelcast OyFiskars GroupJCO DigitalRalf Ajalin OyRenevo OyLohjan Metallipaja Oy

11.7.2021 Avajaiskisa Karjaa (uusi layout)

Uuden layoutin 1 kierroksen avajaiskisat Karjaan radalla 11.7 sunnuntaina. Tule siis asettamaan virallinen rataennätys Luokat ovat: yleinen, papat 40+ja naiset. Kisa käydään flex startina, joten valitse rekisteröitymisen yhteydessä itsellesi paras lähtöaika.Kisan hinta on 5€ jokaisessa luokassa. Kisan ulkopuolella on myös mahdollista osallistua ctp. Ctp on väylällä 7, (kontin viereinen). Ctp hinta on 2€/kerta. Voit yrittää… Jatka lukemista 11.7.2021 Avajaiskisa Karjaa (uusi layout)

RATA VARATTU KILPAILUIHIN:

JOKA TORSTAI KLO 17.30-20.15 Viikkokilpailut 13.6.2021KLO 9.00-12.00 Rata ei pelikunnossa. Huoltotöitä.14.6.2021 KLO 17.30-21.00 Länsi-Uusimaa liiga 20.6.2021 KLO 8.30-17.30 NBDG Amateurs Karjaa23.-25.7.2021 Raaseporin Helmi 202131.7.2021 KLO tiedotus myöhemminNBDG Special Raasepori rata-varattu-kilpailuihinLataa

KARJAAN VIIKKOKISAT

Torstaina 27.5.2021 Rako järjestää kauden ensimmäisen viikkokilpailun. Kisa järjestetään kaikkien suositusten ja määräyksien sallimissa rajoissa. Lukekaa huolella pelaajaopas. Sieltä saatte riittävän tiedon miten kisa järjestetään, maksut yms. TervetuloaOsallistumismaksu on 3€ ja jäseniltä 2€. Ne pelaajat,joilla ei vielä ratingia ole,saavat pelata ilmaiseksi. Lisäksi juniorit alle 15 -vuotta saavat pelata ilmaiseksi. Maksu käteisellä tai mobilepay. Suosittelemme mobilepayn… Jatka lukemista KARJAAN VIIKKOKISAT

Tutustumien Frisbeegolfiin

Rako on kehitellyt talven aikana valmennustoimintaa. Luodaan mahdollisuus tulla lajin pariin helpommin ohjattujen kurssien avulla. Frisbeegolf -valmennusta Karjaan frisbeegolfradalla. Valmennusten 1. vaihe on ilmainen sisältäen 4 valmennuskertaa: lajitutustumista ja tekniikan ensivaiheet. Voit ottaa mukaan omia kiekkoja, valmennukseen voi osallistua myös seuran lainakiekoilla.Ota yhteyttä sähköpostitse Ilmoittautuminen: [email protected] Tarvittavat tiedot: nimi, ryhmä, yhteystiedoTervetuloa, koko perhe!Lisää tietoa valmennuksesta

Kuuden hengen kokoontumisrajoitukset jatkuvat koko Etelä-Suomen alueella. (kisojen siirtoja)

Etelä-Suomen aluehallintovirasto jatkaa päätöksellään myös kokoontumisrajoituksia alueellaan huhtikuun ajan: yli kuuden hengen yleisötilaisuuksien ja yleisten kokousten kielto jatkuu Etelä-Karjalan, Helsingin ja Uudenmaan, Kanta-Hämeen, Kymenlaakson ja Päijät-Hämeen sairaanhoitopiirien alueilla 1.-30.4. välisen ajanNBDG Amateurs -kisaa joudutaan siirtämään. Uusi ajankohta 20.6.2021Viikkokisojen aloitus siirtyy toukokuulle.