Vuokraamo Lähetä viesti Soita
Laaja valikoima huippumerkeiltä
600m2 myymälä, vuokraamo ja huolto

Tervetuloa myymälään!

Tervetuloa ostoksille myymäläämme Äkäslompolossa! Ja verkkokauppa tietysti avoinna 24/7 koko Suomessa.
Halutessasi voit myös tehdä ostokset verkkokaupassa ja noutaa valmiin tilauksen myymälästä.
Tee varaus

Vuokraamo

Vuokratuotteet voi varata varausjärjestelmässämme jo etukäteen! Vuokrauksen voi myös maksaa valmiiksi varattaessa. Jos vuokraus halutaan maksaa liikuntaeduilla (esim. Smartum), voi maksun hoitaa liikkeessämme välineitä noudettaessa.
NYT KORONA-AIKANA TOIVOMME, ETTÄ VÄLINEET VARATAAN JA MAKSETAAN ETUKÄTEEN. TÄMÄ VÄHENTÄÄ KONTAKTEJA JA VIIPYMÄAIKAA VUOKRAAMOSSA!
Tee varaus
Vedenpitävät kuoritakit

Syksyn tuiskeeseen!

Verkkokaupastamme löytyy paljon vaatteita ja varusteita syksyisille keleille.
Löydät valikoimastamme taatusti suosikkisi niin retkeilyyn, urheiluun kuin marjametsällekin!
Verkkokaupasta löytyy vedenkestäviä ulkoiluvaatteita monilta eri merkeiltä. Valkoimassamme on vettä hylkiviä varusteita, joissa yhdistyy hengittävyys ja suoja, sekä täysin veden kestäviä Goretex-tuotteita, jotka pelastavat rankemmissakin sadekuuroissa. Tuotteista löytyy aktiiviseen käyttöön ja vaativimpiin olosuhteisiin sopivia malleja, jotka palvelevat myös vapaalaskurinteissä. Lisäksi valikoimassamme on helposti pakkautuvia tuotteita, jotka on mukava napata taskuun peruslenkeille ja marjametsälle.
Vedenpitävät kuoritakit