Oulun Power Team RY

Oulun Power Team ry on voimanostoon ja penkkipunnerrukseen keskittynyt seura. Seuran jäsenenä pääset nauttimaan monien yhteistyötahojen eduista. Olipa tavoitteesi oman kunnon kohottaminen tai kilpaileminen OPT tarjoaa vahvan tuen harjoitteluusi.

KILPAILUT

Voidakseen osallistua SVNL:n alaisiin kilpailuihin henkilön on kuuluttava johonkin liiton jäsenseuraan.

SVNL:n alaisiin kilpailuihin osallistuvan urheilijan on toimitettava antidopingsopimus liitolle viimeistään kolme (3) kuukautta ennen ensimmäisen kilpailun alkua, johon urheilija aikoo osallistua. Sen jälkeen antidopingsopimus on voimassa toistaiseksi. Muun Suomen Olympiakomitean alaisen liiton antidopingsopimuksen piirissä välittömästi ennen Suomen Voimanostoliiton antidopingsopimusta oloaika luetaan hyväksi em. kolmen (3) kuukauden aikaa tarkasteltaessa.

Lisätietoja kilpailuihin osallistumisesta saat puheenjohtajaltamme Mikko Ronkaiselta tai sihteeriltämme Kirsti Paloniemeltä.

YHTEYSHENKILÖT

Mikko Ronkainen