KUPILKA - EKOLOGISET ASTIAT, PUUKOT JA TULUKSET

Kupilka kädessäsi kantaa ikiaikaista perinnettä. Luontoa kunnioittava laadukas design ja uusi teknologia luovat yhdessä ympäristöystävällisen eräastian, luonnossa liikkujan parhaan kaverin.

Nautitpa sitten luksusillallisesta tai telttailusta vaativassa ympäristössä, tuotteemme tuovat palan suomalaisuutta jokaiseen hetkeen.

Verkkokauppamme on uudistettu ja haluamme antaa kaikille uusille ja vanhoille klubijäsenille 20% alennuksen upouuteen Kupilka-klubiin liittymisestä! Liity tästä

Nämä ekologiset retki- ja eräkupit, kulhot, lautaset sekä aterimet kestävät sekä -30°C pakkasta että kiehuvaa vettä. Kupilkat voi pestä käsin luonnossa tai astianpesukoneessa palatessa kotiin. Nauti sunnuntai-illan mehevästä grillaushetkestä tarjoiltuna Kupilka-täyskattauksella tai lähde pitkälle vaellukselle kevyellä minimivarustuksella.

Nimi Kupilka on vanha karjalaisten käyttämä nimitys lempikupista. Täydellisen kupin saavuttaminen vei aikaa mutta on kannattanut. Uusi K37 kuppimme sai arvostetun SOA palkinnon lue lisää. Tiesitkö, että Kupilkan juuret ulottuvat vuoteen 1775?
Lue lisää juuristamme ja materiaalista, joka antaa Kupilkalle sen erityisominaisuudet.

Tuotteemme tehdään biomateriaalistamme EKOenergialla. Luonto ja ihmiset ovat meille tärkeitä. Kupilka-tuotteen ja Kareline-luonnonkuitukomposiitin valmistuksesta aiheutuvat päästöt ovat nolla (0 kg CO2-ekv). Lue lisää

KUPILKAN ERITYISOMINAISUUDET

FOLLOW US