Kioskit ja kahviot radoilla:

Kahvila/kioskitoimintaa löytyy molemmilta radoilta. Kahvioiden tuotto menee paikallisten urheiluseurojen työhön.

Karkkila

Karkkilassa Kisakeskuksen katoksen alla toimii kahvio. Tarjolla sämpylää, makeita tuotteita, makkaraa, kahvia, limua jne. Kahviota pyörittää Karkkilan Poikien lentopallojaosto.

Kahvio on auki kaikkien kierrosten aikana.

Kaatis

Kaatiksella kahviota pyörittää Vihdin Isku. Tarjolla sämpylää, makeita tuotteita, makkaraa, kahvia, limua jne.

Kahvio auki lauantaina klo 9-18 ja sunnuntaina 8-13. Maksut vain käteisellä!

Ruokailu

Kierrosten välissä on noin 1.5 tuntia aikaa siirtymiseen ratojen välillä ja ruokailuun.Huomioikaa että pelaajakokous 20-30 min ennen kierrosta on pakollinen vähintään yhdelle joukkueen jäsenelle, jotta pelimuoto ja rata ehditään käydä kunnolla läpi, että säännöt ovat joukkueille selvät.

Ruokailu kannattaa suorittaa joko ratojen kahvioissa, tai Karkkilassa tai Vihdin Kirkonkylällä. Molemmista löytyy ruokapaikkoja jokaiseen makuun. Pitserioita, kiinalaista, ABC jne. Nummelan keskusta on myös vaihtoehto, mutta se on 15 minuuttia ns. väärään suuntaan radalta, joten siirtymissä voi tulla kiire, mikäli lähtee sinne ruokailemaan.